Στο FoodLife μιλάει η Νατάσσα Αστρεινίδη, Διευθύντρια Marketing της εταιρείας

Της Ρομίνας Νικηφόρου

Αυξάνεται όλο και περισσότερο τα τελευταία χρόνια το ενδιαφέρον των Ελλήνων καταναλωτών για τα φυτικά τυριά, τα οποία επιλέγονται είτε για λόγους δυσανεξίας στα γαλακτοκομικά, είτε για κατανάλωση σε περιόδους νηστείας αλλά και λόγω της στροφής τους στη vegan διατροφή, η οποία «ανεβαίνει» διαρκώς.

Το brand «ΕβΛΟΓΗΜΕΝΟ νηστίστιμο» της εταιρείας Family Food βρίσκεται στην αγορά από το 2009 σε μία περίοδο που το φυτικό τυρί, καταναλωνόταν σχεδον αποκλειστικά σε περίδους νηστείας.

«Όταν ξεκίνησε το brand, ήμασταν στην αγορά κυρίως για το νηστίσιμο προϊόν μας. Είναι ενδεικτικό ότι οι πωλήσεις μας, πριν από τις περιόδους της Σαρακοστής ήταν αυξημένες και στη συνέχεια μειώνονταν» σημειώνει η Νατάσσα Αστρεινίδη, Διευθύντρια Marketing της εταιρείας,  την οποία το FoodLife συνάντησε στο Vegan Fiesta Hellas, που πραγματοποιήθηκε στη Δημοτική Αγορά της Κυψέλης το προηγούμενο Σαββατοκύριακο.

Από το 2011 και μετά, ωστόσο, άρχισε να αυξάνεται η ζήτηση και το ενδιαφέρον για το προϊόν και πέραν των περιόδων της νηστείας, από ανθρώπους που έχουν δυσανεξία στα γαλακτομικά και αναζητούσαν μέσω των διατροφολόγων τους, ένα προϊόν το οποίο να θυμίζει τυρί και παράλληλα είναι  γευστικό.

Η άνοδος του βιγκανισμού

«Η άνοδος του βιγκανισμού ξεκίνησε μετά το 2012-2013 και πολύ αργότερα άρχισαν τα σούπερ μαρκετ και οι αλυσίδες να «αφιερώνουν» ράφια και χώρο για vegan προϊόντα», όπως επισημαίνει η κ. Αστρεινίδη. 

«Ο βιγκανισμός τα τελευταία 6 χρόνια βρίσκεται στο peak του. Εμείς ως εταιρεία τον στηρίζουμε, τον σεβόμαστε και θεωρούμε ότι δεν είναι μία ”μόδα”» προσθέτει, εξηγώντας παράλληλα ότι μέσω των φεστιιβάλ που διοργανώνονται αλλά και της διαδικτυακής επικοινωνίας, η εταιρεία έχει αναπτύξει διαδραστική σχέση με τους ανθρώπους που έχουν επιλέξει τον βιγκανισμό.

Την τελευταία δεκαετία το «ΕβΛΟΓΗΜΕΝΟ νηστίστιμο» έχει εμπλουτίσει την γκάμα των προϊόντων του προσφέροντας αρκετές επιλογές στους καταναλωτές του ενώ έχει παρουσία σε όλες τις μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ.

Ξεκίνησε αρχικά με το κλασικό κίτρινο τυρί που «θυμίζει» γκούντα, το οποίο σήμερα διατίθεται χύμα αλλά και σε φέτες. Στη συνέχεια προστέθηκαν το «ΕβΛΟΓΗΜΕΝΟ» λευκό τυρί, το ««ΕβΛΟΓΗΜΕΝΟ» 3 mix τριμμένο που χρησιμοποιείται και για παρασκευή πίτσας  και επίσης  το «ΕβΛΟΓΗΜΕΝΟ» με γεύση τσένταρ. Επίσης δύο ροφήματα, αμυγδάλου με φυσική γεύση και αλλά και χωρίς ζάχαρη.

Οι πρώτες ύλες που χρησιμοποιούνται για την παρασκευή των προϊόντων είναι άμυλο πατάτας και ταπιόκας, έλαιο καρύδας, εκχύλισμα ελιάς, νερό, β-καροτένιο, φυτική πρωτεϊνη και βιταμίνη Β12.

Κατά της διάρκεια του Vegan Fiesta Hellas, οι επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να δοκιμάσουν τα προϊόντα της εταιρείας και μαγειρεμένα σε πίτσα, σε συνεργασία της «ΕβΛΟΓΗΜΕΝΟ» με τη σχολή μαγειρικής Grand Foyer, η οποία εξειδικεύεται στη vegan κουζίνα.

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις