Η Ελλάδα αποτελεί την 30η αγορά στην οποία επεκτείνει τις δραστηριότητές της η The Vegetarian Butcher

Της Ρομίνας Νικηφόρου

Μία νέα χορτοφαγική πρόταση, το The Vegetarian Butcher, συστήνεται για πρώτη φορά στο ελληνικό κοινό, με τέσσερα προϊόντα.

Πρόκειται για τα πιάτα φυτικής προέλευσης, Crispy Chic Burger, Lucky Nuggets, Legendary Burger και Magic Mince που έφτασαν στην Ελλάδα για εκείνους που θέλουν να μειώσουν το κρέας από τη διατροφή τους, χωρίς όμως να στερηθούν τη γεύση του. Τα προϊόντα του The Vegetarian Butcher έχουν τοποθετηθεί σε επιλεγμένα σημεία μαζικής εστίασης και ξενοδοχεία, καθώς και στις καταψύξεις των σούπερ μάρκετ.

Η Ελλάδα αποτελεί την 30η αγορά στην οποία επεκτείνει τις δραστηριότητές της η The Vegetarian Butcher, που βρίσκεται κάτω από την «ομπρέλα» της Unilever.

Δημιουργήθηκε από τον Jaap Korteweg, έναν 9ης γενιάς αγρότη που προσπάθησε να γίνει vegetarian, αλλά του έλειπε η γεύση και η υφή του παραδοσιακού κρέατος. Ο Korteweg, ξεκίνησε επίσημα το The Vegetarian Butcher την Ημέρα των Ζώων, το 2010. Αποστολή του ήταν “η δημιουργία νόστιμων εναλλακτικών του κρέατος, χωρίς να εμπλέκονται στη διαδικασία παραγωγής τα ζώα”. Έτσι, σε συνεργασία με επιστήμονες και καταξιωμένους chef, δημιούργησε τα προϊόντα,  διατηρώντας παράλληλα όλα τα διατροφικά στοιχεία του κρέατος όπως πρωτεΐνη, βιταμίνη Β12 και σίδηρο.

Σημειώνεται ότι η συγκεκριμένη αγορά είναι ταχύτατα αναπτυσσόμενη τόσο διεθνώς όσο και στην Ελλάδα. Το 2021 η κατηγορία του κρέατος από τα φυτικά συστατικά διαμορφώθηκε περί τα 2,5 εκατ. ευρώ ωστόσο συνεχίζει να αναπτύσσεται ταχύτατα σε ετήσια βάση.

Διαβάστε επίσης: 

Εταιρεία κυτταρικής γεωργίας δημιούργησε vegan αρνίσιο κρέας

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις