Παρακινεί τους πελάτες της να επιλέξουν φυτικές τροφές έναντι ζωικών

Στόχο να μειώσει τις ποσότητες κρέατος που πουλά έχει θέσει το Lidl ξεκινώντας μια νέα στρατηγική προώθησης των φυτικών πρωτεϊνών. Η νέα στρατηγική του λιανοπωλητή τροφίμων αποκαλύφθηκε από τον διευθυντή αγορών Christopher Graf στην εκδήλωση International Green Week στο Βερολίνο.

Σύμφωνα με τον Graf, είναι επιτακτική ανάγκη να μειωθεί η κατανάλωση κρέατος λόγω των επιπτώσεών του στο περιβάλλον προκειμένου να «ανταποκριθεί στις απαιτήσεις ενός παγκόσμιου πληθυσμού». Το Lidl πιστεύει ότι έχει ηθική επιταγή να γίνει πιο βιώσιμος «καθώς δεν υπάρχει δεύτερος πλανήτης». «Σε όλο τον κόσμο, χρειαζόμαστε μια πιο ευσυνείδητη διατροφή για να τρέφουμε τους εαυτούς μας εντός των πλανητικών μας ορίων», εξήγησε ο Graf.

Ο Graf είπε ότι η κίνηση δεν πρέπει να γίνει αντιληπτή ως ένας τρόπος «υπαγόρευσης του τρόπου ζωής των πελατών» αλλά ως τρόπος παρακίνησης των αγοραστών να επιλέγουν περισσότερες πρωτεΐνες φυτικής προέλευσης.

«Αναλαμβάνοντας την ευθύνη»

«Η Lidl έχει αναγνωρίσει τα σημάδια των καιρών και πραγματικά αναλαμβάνει την ευθύνη για τα προϊόντα που πωλούνται στα καταστήματά της», είπε, σύμφωνα με αναφορές, το μέλος της Greenpeace, Christiane Huxdorff. «Εάν τα φρούτα και τα λαχανικά απαλλάσσονταν από τον ΦΠΑ, μια διατορφή με λιγότερες ζωικές τροφές θα είχε επίσης θετική επίδραση στο πορτοφόλι».

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις