Τα KFC επενδύουν σε plant based γεύματα.

Από τις αρχές του 2022, η γνωστή αμερικάνικη αλυσίδα KFC, λανσάρει την πρώτη εκδοχή φυτικού κοτόπουλου σε 4.000 καταστήματα της στην Αμερική. Το νέο Beyond Fried Chicken δημιουργήθηκε σε συνεργασία με την vegan μάρκα Beyond Meat για να αντιγράψει το διάσημο τηγανητό κοτόπουλο των KFC αλλά χωρίς ζωικά προϊόντα.

Η KFC και η Beyond Meat συνεργάζονται εδώ και αρκετά χρόνια προκειμένου να λανσάρουν μια vegan εκδοχή του φημισμένου τηγανιτού κοτόπουλου των KFC.

Ο πρόεδρος της KFC ΗΠΑ, Kevin Hochman δήλωσε ότι η αλυσίδα διατηρούσε συνεχές ενδιαφέρον για τη δημιουργία κοτόπουλου φυτικής προέλευσης το οποίο να είναι όσο το δυνατόν πιο κοντά γευστικά στο αντίστοιχο, ζωικό προϊόν.

Όλο και περισσότερες εταιρείες στο χώρο των fast food, να εκσυγχρονιστούν και να προσαρμοστούν στις νέες διατροφικές συνήθειες των καταναλωτών, περιλαμβάνοντας στο μενού τους plant based προϊόντα. Αναζητούν ολοένα και περισσότερες φυτικές επιλογές προσπαθώντας να διατηρήσουν την πελατεία τους και να προσελκύσουν και νέους πελάτες.

Η αγορά του γρήγορου φαγητού φαίνεται να προσπαθεί να συμβαδίσει με τις νέες διατροφικές συνθήκες και να επενδύει στα plantbased και vegan προϊόντα προκειμένου να ικανοποιείται η πλειονότητα των καταναλωτών χωρίς διακρίσεις.

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις