Η επιχειρηματίας, Ελένη Νικολοπούλου δημιούργησε τα πρώτα vegan γεύματα στην Ελλάδα.

Της Κωνσταντίνας Χελιδώνη

Στην αγορά των plant based προϊόντων εισέρχονται ολοένα και περισσότερες εταιρείες του εξωτερικού, με την πιο περιζήτητη κατηγορία, τα vegan προϊόντα, να κυριαρχούν μεταξύ των νέων τάσεων της σύγχρονης διατροφής σε παγκόσμιο επίπεδο. Τη νέα αυτή διατροφική τάση, που συνεπάγεται την πλήρη αποχή από κάθε είδους ζωικής πρωτεΐνης και που αυτή τη στιγμή αριθμεί εκατομμύρια «πιστούς» σε όλο τον κόσμο, υιοθέτησε η Nikolopoulou Foods, μία αμιγώς ελληνική εταιρεία, φέρνοντας πριν από περίπου πέντε χρόνια στο πιάτο του καταναλωτή την πρώτη ελληνική σειρά vegan προϊόντων, Veganact.

Η καινοτόμα εταιρεία στο τιμόνι της οποίας βρίσκεται η επιχειρηματίας, Ελένη Νικολοπούλου δημιούργησε μία σειρά από προιόντα φυτικού, εναλλακτικού κρέατος με σκοπό να καλύψει ένα σημαντικό κενό που υπάρχει στην ελληνική αγορά αλλά και να ανταποκριθεί στις αυξανόμενες ανάγκες των vegan καταναλωτών προωθώντας ένα πιο βιώσιμο τρόπο διατροφής. Πεπεισμένη, η επιχειρηματίας ότι η ελληνική παραδοσιακή κουζίνα όχι μόνο προσφέρει γνώσεις ανά την υφήλιο, αλλά δημιουργεί και τάσεις, αποφάσισε να παρασκευάσει τα πρώτα πιστοποιημένα 100% vegan γεύματα, ενώ πριν από τρία χρόνια παρουσίασε στην ελληνική αγορά και μία ολοκληρωμένη σειρά φυτικού κρέατος, τη Genius.

Ε

Ελένη Νικολοπούλου

Σήμερα, η εταιρεία έχει αποσπάσει διεθνείς διακρίσεις για τα προϊόντα της, τα οποία ήδη βρίσκονται στα ράφια καταστημάτων του εξωτερικού είτε με το brand, Veganact, είτε ως προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας μεγάλων εταιρειών, οι οποίες με τη σειρά τους διαπρέπουν στη διεθνή αγορά. «Προσπαθούμε να προσφέρουμε μια ολοκληρωμένη γκάμα προϊόντων, ώστε κάποιος να μπορεί να κάνει τη μετάβαση στη φυτική διατροφή χωρίς να θυσιάσει τη γεύση και τις αγαπημένες συνταγές από τη διατροφή του.

Το Genius λουκάνικο είναι το απόλυτο “healthyswap” καθώς προσφέρει την ίδια εμπειρία γεύσης με ένα συμβατικό λουκάνικο χωρίς τα κορεσμένα λιπαρά. Από την άλλη, ο Genius φυτικός κιμάς προσφέρει στον καταναλωτή αμέτρητες επιλογές από την κλασική μακαρονάδα μπολονέζ έως τις παραδοσιακές συνταγές μας όπως λαχανοντολμάδες, σουτζουκάκια, γεμιστά με κιμά κ.α.» δηλώνει στο FoodLife, η δημιουργός και ιδιοκτήτρια, της εταιρείας, Ελ. Νικολοπούλου. Να σημειωθεί ότι, οι καταναλωτές μπορούν να βρουν τα Veganact σε όλες τις μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ της επικράτειας, σε ντελικατέσεν καταστήματα αλλά και σε convenience stores.

«Πρεσβευτής» των φυτικών προϊόντων

H εταιρεία Nikolopoulou Foods δραστηριοποιείται από το 1989 στη παραγωγή υψηλής ποιότητας κατεψυγμένων προϊόντων με τον βασικό στόχο να είναι όπως υπογραμμίζει η διοίκηση, να «παντρέψει» την παράδοση με τα έθνικ προϊόντα αλλά και την καινοτομία. Η Ελ. Νικολοπούλου μεγάλωσε όπως λέει μέσα στα χωράφια, αγάπησε τη γη και τους καρπούς της και αποφάσισε αυτά τα λιγότερο διάσημα προϊόντα αλλά συνάμα πολύ πλούσια σε θρεπτικά συστατικά όπως είναι το λάχανο, το πράσο, τα κολοκύθια και τα όσπρια, να τα «φέρει» στη κορυφή αναδεικνύοντας όλα τα ποιοτικά τους χαρακτηριστικά.

Προχώρησε στη μεταποίηση των αγροτικών προϊόντων, συνδύασε την ασιατική κουζίνα που βασίζεται κυρίως στη χρήση λαχανικών με την ελληνική πρώτη ύλη και δημιούργησε τη πρώτη σειρά ασιατικών προϊόντων στην ελληνική αγορά όπως είναι τα spring rolls, samosas, dumplings και τα wonton με την ίδια να γίνεται ουσιαστικά «πρεσβευτής» της φυτικής διατροφής. Ωστόσο, η διοίκηση δεν σταμάτησε εδώ, επένδυσε στη ανάπτυξη του τμήματος Έρευνας και Ανάπτυξης της εταιρείας, συνεργάστηκε με την VeganSociety στο Λονδίνο και δημιούργησε τα ελληνικά vegan γεύματα, ενώ μετά από λίγο καιρό ήρθε η συνεργασία με το Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο για την ανάπτυξη καινοτόμου υποκατάστατου κρέατος από την επεξεργασία οσπρίων και ψευδοδημητριακών μέσω της εξώθησης και της υφοποίησης φυτικών πρωτεϊνών παρασκευάζοντας τη σειρά Genius, η οποία διακινείται από το νέο brand της εταιρείας, την Veganact.

Μεταξύ αυτών είναι: κεφτεδάκια, κεμπάπ, gordon bleu, μπιφτέκι, λουκάνικο, κιμάς, κροκέτες με γεύση τυριού, παστίτσιο κ.α. «Χαιρόμαστε ιδιαίτερα που το brand Veganact είναι πρώτο στις προτιμήσεις των καταναλωτών στην κατηγορία των προϊόντων εναλλακτικού κρέατος. Η αναγνώριση έχει έρθει μέσα από τις διακρίσεις που έχουμε λάβει, όπως τη διάκριση καινοτομίας στην έκθεση Sial Middle East 20219 στο Άμπου Ντάμπι με το βραβείο Vegan Brand of the Year 2020, τις επτά βραβεύσεις που λάβαμε στα Vegan Awards 2020 καθώς και τις δύο πρόσφατες βραβεύσεις στα Healthy Awards 2022» καταλήγει η επιχειρηματίας.

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις