Η ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ επισημαίνει ότι είναι λανθασμένη η επιλογή των κριτηρίων

Η πρωτοβουλία ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ έχοντας ως στόχο την ανάδειξη και την προώθηση του σύγχρονου επιχειρηματικού και παραγωγικού πολιτισμού διατηρώντας Έδρα, Παραγωγή και Ιδιοκτησία στη Χώρα μας, προχώρησε σε ανακοίνωση σχετικά με τα κριτήρια με τα οποία απονέμεται το «Ελληνικό Σήμα» στη Ζυθοποιία , εκφράζοντας αντιδράσεις.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, με αφορμή τη δημόσια διαβούλευση που διενεργεί η Επιτροπή Ελληνικού Σήματος έως τις 31 Αυγούστου σχετικά με τον κανονισμό ελέγχου και απονομής του εν λόγω σήματος, που αφορά στα προϊόντα ζυθοποιίας, η Πρωτοβουλία ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ τοποθετείται για τη δυνατότητα απόκτησης του «Ελληνικού Σήματος» στα προϊόντα πολυεθνικών εταιριών. Είναι άλλωστε γνωστό ότι τα τελευταία χρόνια, πολυεθνικοί κολοσσοί έχουν εντάξει στο portfolio τους ελληνικά, ιστορικά brands αφουγκραζόμενοι τη στροφή των καταναλωτών σε προϊόντα με ελληνικό DNA, ενώ ως μέτοχοι τοπικών, θυγατρικών εταιριών διατηρούν την Ιδιοκτησία και την Έδρα τους στο εξωτερικό.

«Ελληνικό Σήμα» στη Ζυθοποιία

pixabay

Η ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ επισημαίνει ότι είναι λανθασμένη η επιλογή των κριτηρίων με βάση τα οποία αποδίδεται το «Ελληνικό Σήμα» στη Ζυθοποιία καθώς δεν μπορούν τα προϊόντα μιας θυγατρικής εταιρίας ιδιοκτησίας ξένων πολυεθνικών εταιριών να χαρακτηρίζονται ελληνικά, ενισχύοντας κατά αυτό τον τρόπο την ανταγωνιστικότητά τους στο κοινό που επιζητεί αμιγώς ελληνικά προϊόντα. Συγκεκριμένα, υποστηρίζει την άποψη του μέλους της, Μικροζυθοποιία Κυκλάδων, Νήσος, που εκφράζει την θέση ότι για να φέρει ένα προϊόν το «Ελληνικό Σήμα» δεν αρκεί μόνο να παράγεται στη χώρα αλλά απαιτούνται επιπλέον τα κριτήρια της ιδιοκτησίας και της έδρας να βρίσκονται στην Ελλάδα.

Τη ζημιά, που εύλογα προκύπτει, υφίστανται, ως συνήθως, οι αυθεντικές, ανεξάρτητες ζυθοποιίες, ιδιοκτητών-επιχειρηματιών που φορολογούνται στη χώρα, έχουν βάση των εγχώριων και διεθνών δραστηριοτήτων τους στην Ελλάδα και προσφέρουν το μέγιστο ποσοστό προστιθέμενης αξίας στην ελληνική οικονομία και κοινωνία.

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις