Δύο καταστήματα της e-fresh.gr στην Αττική είναι διαθέσιμα στην εφαρμογή

Τη συνεργασία τους, η οποία στοχεύει στην καλύτερη και πιο άμεση εξυπηρέτηση των πελατών τους, ανακοίνωσαν Wolt και e-fresh.gr.

Οι καταναλωτές στην Αττική πλέον μπορούν να κάνουν τις παραγγελίες τους από το ηλεκτρονικό σούπερ μάρκετ e-fresh.gr, μέσα από την πλατφόρμα της Wolt και να παραλαμβάνουν άμεσα, ξεκούραστα και αξιόπιστα τα προϊόντα που επιθυμούν.

Συγκεκριμένα οι πελάτες της Wolt μπορούν να πραγματοποιούν τις αγορές τους από τα δύο καταστήματα της e-fresh.gr στην Αττική που είναι πλέον διαθέσιμα στην εφαρμογή. Οι 8.500 κωδικοί προϊόντων που προσφέρονται καλύπτουν μια ευρεία γκάμα αναγκών των καταναλωτών, ενώ παράλληλα εμπλουτίζονται συχνά με ακόμα περισσότερες ετικέτες και προσφορές.

Όπως επισημαίνεται, τα προϊόντα της e-fresh που υπάρχουν στην εφαρμογή της Wolt ακολουθούν την ίδια τιμολογιακή πολιτική με το site, έτσι ώστε οι τελικές τιμές να είναι προσιτές για όλους. Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη 7 ημέρες την εβδομάδα και η ελάχιστη παραγγελία ξεκινά από τα 15 ευρώ.

Σε Νότια και Βόρεια Προάστια τα συνεργαζόμενα καταστήματα

Συγκεκριμένα, τα ψώνια από το κατάστημα e-Fresh Νότια Προάστια, έρχονται στην πόρτα των καταναλωτών, μέσω της Wolt, από Δευτέρα έως και Παρασκευή, όλο το 24ωρο, το Σάββατο από τις 06:00 έως τις 21:00 και την Κυριακή από τις 08:30 μέχρι και τις 16:30.
Αντίστοιχα, το κατάστημα e-Fresh Βόρεια Προάστια, εξυπηρετεί μέσω της πλατφόρμας της Wolt, Δευτέρα με Σάββατο, από τις 06:00 μέχρι τις 21:00, ενώ την Κυριακή, από τις 08:30, έως τις 16:30.
Ακόμα, οι καταναλωτές μπορούν να βρουν εβδομαδιαίες προσφορές, αλλά και ειδικά αφιερώματα εκπτώσεων. Επιπλέον, οι χρήστες της εφαρμογής της Wolt μέσω του live tracking έχουν  τη δυνατότητα παρακολούθησης της πορείας της παραγγελίας σε ζωντανό χρόνο. Το menu της εφαρμογής συνοδεύεται από φωτογραφίες, απλοποιώντας περισσότερο τις αγορές, ενώ υπενθυμίζεται ότι οι συναλλαγές στη Wolt γίνονται με κάρτα ή με μετρητά, με τους πελάτες να μπορούν να προγραμματίσουν την παράδοση σε ημέρα και ώρα που τους εξυπηρετεί για ακόμη μεγαλύτερη διευκόλυνση.  Παράλληλα, οι καταναλωτές έχουν στη διάθεσή τους την ταχύτερη και καλύτερη ομάδα εξυπηρέτησης πελατών στο online delivery, η οποία απαντά κατά μέσο όρο σε λιγότερο από 40 δευτερόλεπτα.

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις