Στο πλαίσιο της πρόσφατης HORECA

Η PepsiCo Hellas σηματοδοτώντας την 125η επέτειο της μάρκας, την ανανέωση του εμβληματικού λογότυπου της Pepsi μετά από 14 χρόνια, στο πλαίσιο της πρόσφατης Ηoreca,

Ο νέος σχεδιασμός της Pepsi παρουσιάζει μια τολμηρή γραμματοσειρά και μια ανανεωμένη χρωματική παλέτα, που εισάγει το μπλε electric και το μαύρο για να φέρει αντίθεση, ζωντάνια και μια σύγχρονη πινελιά στο κλασικό χρωματικό σήμα της Pepsi. Παράλληλα με το νέο λογότυπο, η εντυπωσιακή, μαύρη συσκευασία της Pepsi Μax μετονομάστηκε σε Pepsi Zero Sugar, υπογραμμίζοντας τη δέσμευση της μάρκας για zero sugar προϊόντα.

Οι  επισκέπτες που είχαν την ευκαιρία να παρευρεθούν στο πρωτότυπο booth της PepsiCo κατά τη διάρκεια της HORECA 2024, έζησαν μια διαφορετική γευστική εμπειρία, απολαμβάνοντας όχι μόνο τα αγαπημένα brands, Pepsi, Lipton Ice Tea, Ήβη, 7up, Gatorade και Eonio Λουτράκι, αλλά και την Ήβη Pink Grapefruit Zero Sugar και τα μοναδικά Lipton Ice Tea Sparkling, τα οποία δοκίμασαν περισσότεροι από 13.000 παρευρισκόμενοι. Τις αισθήσεις 2.000 επισκεπτών απογείωσαν τα εμπνευσμένα cocktails από τη μοναδική γεύση της Pepsi Zero και της Ήβη Pink Grapefruit.

Οι καταναλωτές απολαμβάνουν τα προϊόντα της PepsiCo 1 δισεκατομμύριο φορές την ημέρα σε περισσότερες από 200 χώρες σε όλο τον κόσμο. Ο κύκλος εργασιών της PepsiCo το 2022 ξεπέρασε τα 86,4 δις και προήλθε κυρίως από τα προϊόντα Frito – Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker και Tropicana. Η γκάμα των προϊόντων της PepsiCo περιλαμβάνει ένα ευρύ φάσμα από απολαυστικά τρόφιμα και ποτά, εκ των οποίων οι 23 μάρκες φέρνουν η καθεμία περισσότερο από $1δις τζίρο σε πωλήσεις.

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις