Φτιάξε το αγαπημένο σου ρόφημα στο σπίτι με υλικά που έχεις στην κουζίνα σου

Της Αλίκης Τάμπου

Μιας και έρχεται το καλοκαιράκι και οι ζέστες σας προτείνουμε μια δροσερή εκδοχή για το καφεδάκι μας με αυτήν την συνταγή για Frapuccino. Με συστατικά από την κουζίνας μας φτιάχνουμε οικονομικά, δροσερά και γιατί όχι και υγιεινά ροφήματα για εμάς και τους φίλους μας.

Συνταγή για Frapuccino: Υλικά

  •  2 φλιτζάνια γάλα  της επιλογής
  •  1/2 κουταλάκι του γλυκού εκχύλισμα βανίλιας 
  • 2 κουταλάκια του γλυκού στιγμιαίος καφές κανονικός ή ντεκαφεϊνέ (αν δεν θέλουμε νες τότε μπορούμε να βάλουμε 1 δόση εσπρέσσο και να μειώσουμε το γάλα σε 1,5 φλιτζάνι)
  • 1/16 κουταλάκι του γλυκού αλάτι 
  • γλυκαντικό της επιλογής σας – όπως 3 κουταλιές της σούπας ζάχαρη ή στέβια σε υγρή μορφή ή σκόνη

Εκτέλεση

Χτυπάμε τα υλικά μαζί για λίγα λεπτά μέχρι να ομογενοποιηθεί το μίγμα μας και να λιώσει το γλυκαντικό. Καταψύχουμε σε μια παγοθήκη. Μόλις παγώσουν, βγάζουμε τα παγάκια. και ξεπαγώνουμε μέχρι να γίνουν κάπως μαλακά ώστε το μπλέντερ μας να μπορεί να τα επεξεργαστεί. Ανακατεύουμε στο μπλέντερ μέχρι να επιτευχθεί η επιθυμητή υφή. Προσθέτουμε επιπλέον γλυκαντικό εάν χρειάζεται, αλλά μην προσθέσετε πάγο, γιατί θα αραιώσει τη γεύση. Μη διστάσετε να προσθέσετε χτυπημένη φυτική ή ζωική σαντυγί , και σιρόπι.  Εναλλακτικά για μια πιο υγιεινή και διαιτητική εκδοχή γαρνίρουμε με κανέλα, μούρα, σπόρους chia, μπανάνα. 

Frappuccino καραμέλας: Προσθέστε μια κουταλιά σιρόπι καραμέλας, ή κάποιο πιο ιδιαίτερο όπως η καραμέλα καρύδας στη συνταγή βάσης. Γαρνίρουμε με σιρόπι προσθέτοντας λίγο πάνω στην σαντιγύ.

Για Mocha Frappuccino: Προσθέστε 3 κουταλιές της σούπας σκόνη σοκολάτας στη συνταγή βάσης πριν ανακατέψετε. Γαρνίρετε με τρούφα σοκολάτας.

Διαβάστε επίσης: 

Φτιάξτε αυτήν την απίστευτα ελαφριά συνταγή για mousse λεμονιού μέσα σε λίγα λεπτά, με μόλις 4 υλικά!