Το 1/4 των συνολικών πωλήσεων ουίσκι αντιπροσωπεύει η κατηγορία αρωματισμένου ουίσκι στις ΗΠΑ

Στα χέρια της Pernod Ricard USA πέρασε το πλειοψηφικό μερίδιο της αμερικανικής μάρκας ουίσκι Skrewball με γεύση φυστικοβούτυρο.

Το Skrewball, το οποίο ιδρύθηκε το 2018 από τους Steven και Brittany Yeng, ήταν το πρώτο ουίσκι με γεύση φυστικοβούτυρο και, πέρυσι, πούλησε μισό εκατομμύριο κιβώτια.

Η συμφωνία, η οποία έγινε για ένα άγνωστο ποσό, βλέπει το ουίσκι να εντάσσεται στο αμερικανικό σκέλος του χαρτοφυλακίου της Pernod Ricard με οινοπνευματώδη ποτά και εμπορικά σήματα κρασιού και, σύμφωνα με την εταιρεία, είναι η «τέλεια ευκαιρία να συνεχίσει να βασίζεται στη μακροχρόνια στρατηγική καταναλωτικής εστίασης και premiumization. “.

Εκπρόσωπος της Pernod Ricard αποκάλυψε ότι «αρχικά, η Skrewball θα επικεντρωθεί στις υπάρχουσες αγορές της όπου βλέπουν μεγάλες δυνατότητες ανάπτυξης» και επεσήμανε ότι είναι «διαθέσιμο στις ΗΠΑ, τον Καναδά και το Πουέρτο Ρίκο» και ούτω καθεξής εκεί θα παραμείνει η μάρκα προς το παρόν.

Τα νέα για την εξαγορά έρχονται μετά από την κυκλοφορία του Jameson Orange από την Pernod Ricard στην κατηγορία του αρωματισμένου ουίσκι πέρυσι.

Σύμφωνα με τον γίγαντα των ποτών, η απήχηση του αρωματισμένου ουίσκι οφείλεται στην κατηγορία που είναι ευρεία και τόσο ιδανική για να προσεγγίσει ένα ευρύ φάσμα καταναλωτών, πέρα από τους παραδοσιακούς λάτρεις του ουίσκι.

Στις ΗΠΑ, το αρωματισμένο ουίσκι παραμένει μια από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες κατηγορίες οινοπνευματωδών ποτών, αντιπροσωπεύοντας το ένα τέταρτο των συνολικών πωλήσεων ουίσκι στην κορυφαία αγορά παγκοσμίως.

Διαβάστε επίσης: Κυκλοφόρησε τo ουίσκι των Metallica που ωρίμασε υπό τον ήχο της μουσικής τους

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις