Στην χώρα έχει ξεκινήσει καμπάνια για την εύρεση συνθημάτων ή τρόπων για να γίνει το αλκοόλ πιο ελκυστικό για άτομα ηλικίας 20-39 ετών

Στη μοντέρνα συνοικία Shibuya του Τόκιο, τα μπαρ είναι γεμάτα και τα ποτήρια άδεια. Για την ιαπωνική κυβέρνηση, αυτά δεν είναι καλά νέα. Η φορολογική αρχή στην Ιαπωνία ξεκίνησε μια εκστρατεία για να ενθαρρύνει τους νεαρούς ενήλικες να πίνουν περισσότερο αλκοόλ μετά την εθνική μείωση της κατανάλωσης που οδήγησε σε διολίσθηση των φορολογικών εσόδων.

Η καμπάνια που επινοήθηκε από το διάσημο κρασί ρυζιού της χώρας, το “Sake Viva!” είναι ένας διαγωνισμός για την εύρεση συνθημάτων ή τρόπων για να γίνει το αλκοόλ πιο ελκυστικό για άτομα ηλικίας 20-39 ετών, σε μια χώρα όπου οι διαφημίσεις για αλκοολούχα ποτά είναι ήδη πανταχού παρούσες.

Οι αντιδράσεις στον ανταγωνισμό ήταν ανάμεικτες, σύμφωνα με ιαπωνικά μέσα ενημέρωσης. Πολλοί έχουν κατηγορήσει την κυβέρνηση ότι προωθεί απρόσεκτα μια ανθυγιεινή συνήθεια. Ο Noboru Hosaka, διευθυντής της ένωσης «Όχι στο αλκοόλ», το χαρακτήρισε «μια πολύ κακή πολιτική για τη χώρα». Αλλά για τον τομέα της φιλοξενίας, μετά από μήνες αποκλεισμού λόγω COVID-19, η κίνηση της κυβέρνησης είναι ευπρόσδεκτη. Η αποχή από το ποτό, μια τάση που τροφοδοτείται εν μέρει από την πανδημία, και η γήρανση του πληθυσμού είναι οι κύριοι παράγοντες για τη μείωση των πωλήσεων αλκοόλ.

Η Παγκόσμια Τράπεζα εκτιμά ότι σχεδόν το ένα τρίτο (29%) του πληθυσμού της Ιαπωνίας είναι ηλικίας 65 ετών και άνω – το υψηλότερο ποσοστό στον κόσμο. Αξίζει να σημειωθεί φόρος στο αλκοόλ αντιπροσώπευε το 1,7% των φορολογικών εσόδων στην Ιαπωνία το 2020, από 5% το 1980.

Διαβάστε επίσης: 

Γιατί τα πιο ακριβά εστιατόρια στον κόσμο βρίσκονται στην Ιαπωνία

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις