Μείωση όγκου πωλήσεων αλλά αύξηση τζίρου λόγω ανατιμήσεων και τον Ιανουάριο

Συνεχίζεται η πτώση των πωλήσεων των γαλακτοκομικών, με τα νέα στοιχεία της IRI να παρουσιάζουν μείωση όγκου της τάξεως του 6,7% τον Ιανουάριο. Οι μεγάλες ανατιμήσεις στην συγκεκριμένη κατηγορία προϊόντων έχει οδηγήσει τους καταναλωτές να μειώσουν τις αγορές τους σε αγαθά που μέχρι πρότινος δεν έλειπαν από το ελληνικό τραπέζι.

Ωστόσο, με βάση τα ίδια στοιχεία, το ίδιο διάστημα σημειώθηκε αύξηση 9,8% στον τζίρο του κλάδου, γεγονός που οφείλεται στις μεγάλες ανατιμήσεις που συναντάμε στα συγκεκριμένα προϊόντα στα ράφια του σούπερ μάρκετ.

Υπενθυμίζουμε πως, σύμφωνα με προηγούμενα δεδομένα της IRI για το 2022, ο τζίρος του γιαουρτιού αυξήθηκε κατά 5,2% την χρονιά που μας πέρασε φτάνοντας τα 263 εκατ. ευρώ σε σχέση µε το 2021 ενώ ο όγκος πωλήσεων υποχώρησε κατά 6%.

“Φωτιά” πήραν και οι τιμές στα τυριά το 2022 καθώς σημείωσαν αύξηση άνω του 22%. Η συνολική αξία πωλήσεων των τυριών στα σούπερ µάρκετ ανήλθε σε 850,08 εκατ. ευρώ  το 2022 και ήταν αυξημένη κατά 11,4% σε σχέση µε το 2021, µε τον όγκο πωλήσεων συνολικά να υποχωρεί κατά 5,1%.

Οι μεγάλες αυξήσεις στην κατηγορία των γαλακτοκομικών προϊόντων έχει προκαλέσει εκτεταμένες αντιδράσεις, με πιο πρόσφατη αυτή του Ινστιτούτου Καταναλωτών ΙΝΚΑ, το οποίο πραγματοποίησε επταήμερο μποϊκοτάζ στα γαλακτοκομικά, καλώντας τους καταναλωτές να μην τα αγοράζουν.

Διαβάστε επίσης: 

Σούπερ μάρκετ: Αύξηση τζίρου, υποχώρηση πωλήσεων και νέα άνοδος στα ιδιωτικής ετικέτας

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις