Προβλέψεις για ακόμη μια χρονιά με διακοπές στην εφοδιαστική αλυσίδα.

O κλάδος των μεταφορών προετοιμάζεται για άλλη μια χρονιά με διακοπές στην εφοδιαστική αλυσίδα εξαιτίας των προβλημάτων που δημιουργεί η ταχεία εξάπλωση της μετάλλαξης Omicron και οι συνακόλουθοι περιορισμοί. Οι ναυτικοί αρνούνται να επιστρέψουν στα πλοία ενώ οι οδηγοί φορτηγών ανησυχούν για το κλείσιμο των συνόρων εξαιτίας της πανδημίας. 

Αντιμέτωπος με την πανδημία ο κλάδος των μεταφορών 

Καθώς οι λοιμώξεις του Omicron αυξάνονται και οι κυβερνήσεις αυστηροποιούν τους περιορισμούς, τόσο οι μικρότερες όσο και οι μεγαλύτερες εταιρείες logistics σε όλο τον κόσμο,  δεν μπορούν να βρουν αρκετό προσωπικό. Σύμφωνα με τη Διεθνή Ένωση Οδικών Μεταφορών, περίπου το ένα πέμπτο όλων των επαγγελματικών θέσεων οδήγησης φορτηγών είναι απλήρωτες, παρά το γεγονός ότι πολλοί εργοδότες προσφέρουν αυξημένους μισθούς. Ορισμένοι θύλακες της ναυτιλίας κρούουν επίσης το προειδοποιητικό καμπανάκι σχετικά με τις μελλοντικές προοπτικές προσλήψεων.

“Το 2022 διαμορφώνεται ως ένα ακόμη έτος σοβαρής αναστάτωσης, μειωμένης προσφοράς και υπερβολικού κόστους για τους ιδιοκτήτες φορτίου”, δήλωσε ο Simon Heaney, αναλυτής στην εταιρεία συμβούλων ναυτιλιακής έρευνας Drewry. “Όπως όλα δείχνουν, ο ιός  για άλλη μια φορά είναι υπεύθυνος”, είπε, προβλέποντας άλλους 12 μήνες γραφειοκρατίας που σχετίζεται με την υγειονομική περίθαλψη. Καθώς η μεταλλαγμένη παραλλαγή όμικρον κυριαρχεί, οι εργαζόμενοι που παραδίδουν αγαθά σε πλοία και φορτηγά επωμίζονται το μεγαλύτερο βάρος μιας υποδομής της εφοδιαστικής αλυσίδας που εξακολουθεί να βυθίζεται στο χάος.

Αντιμέτωποι με πολλές εβδομάδες καραντίνας σε συνδυασμό με την επισφαλή φύση της διέλευσης των συνόρων και τους φόβους ότι θα αρρωστήσουν, ορισμένοι άνθρωποι αρνούνται να συνάψουν συμβόλαια ενώ άλλοι αναζητούν εργασία αλλού, λένε οι εταιρείες.

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις