Επενδύσεις συνολικού ύψους 18-19 εκατ. ευρώ την περίοδο 2023-2024

Με αφετηρία το χωριό Πολιτικά της Εύβοιας το 1957, η εταιρεία Παλίρροια, σήμερα διαθέτει 7 εργοστάσια σε Ελλάδα, Βουλγαρία, Κίνα και Ιορδανία όπου παράγονται περίπου 2 εκατ. ντολμαδάκια την ημέρα, τα οποία ταξιδεύουν σε περισσότερες από 60 χώρες στον κόσμο.

Το 65% των πωλήσεων της μάλιστα αφορά σε προϊόντα PL που κατευθύνονται στα ράφια μεγάλων αλυσίδων λιανεμπορίου του εξωτερικού, ενώ η αγορά των ΗΠΑ αποτελεί τη μεγαλύτερη για την εταιρεία.

Πέρα από τα ντολμαδάκια ωστόσο η εταιρεία αναπτύσσεται πλέον δυναμικά πλέον και σε προϊόντα ψυγείου με έτοιμα γεύματα αλλά και στην κατηγορία των προϊόντων ζύμης μετά τη πρόσφατη εξαγορά στην οποία προχώρησε το 2023 της βιομηχανίας παραγωγής προϊόντων ζύμης, Τσαμπάσης Α.Ε. από το Άργος. Η εταιρεία εστιάζει το επόμενο διάστημα στη δυνατότητα περαιτέρω ανάπτυξης της συγκεκριμένης κατηγορίας, τόσο για το κανάλι HoReCa, όσο και στο λιανεμπόριο.

Συνολικά από τους 250 κωδικούς προϊόντων της Παλίρροια οι 130 πλέον αφορούν προϊόντα ζύμης ενώ από τους 120, το 35% αφορά στα ντολμαδάκια, το 25% κατεψυγμένα,το 5% έτοιμα φαγητά ψυγείου και οι υπόλοιποι σε κονσερβοποιημένα προϊόντα όπως όσπρια, λαδερά κτλ.

Τζίρος 100 εκατ. ευρώ το 2023

Η εταιρεία αναμένεται να αγγίξει το 2023 για πρώτη φορά τα 100 εκατ. τζίρο, όπως επεσήμαναν ο κ. Κώστας Σουλιώτης πρόεδρος και βασικός μέτοχος της εταιρείας και ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας κ. Γιώργος Κωστιάνης κατά τη διάρκεια δημοσιογραφικής ενημέρωσης.

Για την περίοδο 2023-2024 η Παλίρροια «τρέχει» επενδύσεις συνολικού ύψους 18-19 εκατ. ευρώ που εστιάζουν στο τρίπτυχο της ανάπτυξης των εγκαταστάσεων, τους εργαζόμενους της εταιρείας αλλά και τους πελάτες της. Στόχος της εταιρείας όπως επεσήμανε ο κ. Σουλιώτης είναι η ανάπτυξη περίπου 10% τόσο σε αξία όσο και σε όγκο κάθε χρόνο για την επόμενη 5ετία.

Με 10 κωδικούς στη «Μόνιμη Μείωση Τιμής»

Όπως επεσήμανε η διοίκηση της  Παλίρροια, έχει γνωστοποιήσει στο υπουργείο Ανάπτυξης την πρόθεσή της να συμμετάσχει στην πρωτοβουλία της «Μόνιμη Μείωση Τιμής» που αφορά στη δέσμευση για μείωση τουλάχιστον 5% για χρονικό διάστημα κατ΄ ελάχιστον 6 μηνών, με συνολικά 10 κωδικούς. Στους 9 κωδικούς η μείωση θα είναι 5% και σε έναν της τάξεως του 10%.

Σημειώνεται πως σύμφωνα με όσα επισημάνθηκε το 2022 η εταιρεία είχε προχωρήσει σε ανατιμήσεις της τάξεως του 17-18% ενώ τη φετινή χρονιά δεν έχει προβεί σε νέες αυξήσεις αλλά ξεκίνησε τις υποτιμήσεις ενώ πέραν της συμμετοχής της στη «μόνιμη μείωση τιμής» θα συνεχιστούν και οι προωθητικές της ενέργειες.

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις