Οι καταναλωτές αρκέστηκαν σε αναγνωριστικές βόλτες. Τσέκαραν τις τιμές αλλά δεν ψώνισαν.

Υποτονική ήταν η αγοραστική κίνηση τις δύο πρώτες ημέρες των εκπτώσεων στους περισσότερους εμπορικούς δρόμους της χώρας, σύμφωνα με εκπροσώπους της αγοράς. Η ενεργειακή κρίση και το μπαράζ ανατιμήσεων σε βασικά αγαθά έχει συρρικνώσει το διαθέσιμο εισόδημα, με τους περισσότερους καταναλωτές να αναβάλλουν ή να περιορίζουν τις αγορές τους. Σύμφωνα με παράγοντες της αγοράς σε ορισμένα εμπορικά καταστήματα οι πωλήσεις σημείωσαν σημαντική μείωση σε ποσοστό που άγγιξε ακόμη και το 50% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο.
Υπενθυμίζεται ότι οι εκπτώσεις ξεκίνησαν χθες Δευτέρα και θα ολοκληρωθούν στις 28 Φεβρουαρίου. Μάλιστα, την πρώτη Κυριακή της χειμερινής εκπτωτικής περιόδου, στις 16 Ιανουαρίου, τα εμπορικά καταστήματα θα είναι προαιρετικά ανοιχτά σε όλη την  χώρα από 11 πμ έως 8 μμ.
Ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων και Λιανικής Πωλήσεως τόνισε σε ανακοίνωσή του: “Κατά τη διάρκεια των χειμερινών εκπτώσεων οι λιανεμπορικές επιχειρήσεις θα προσφέρουν μεγάλη ποικιλία προϊόντων σε πολύ χαμηλές τιμές, με άψογη εξυπηρέτηση και σεβασμό στο καταναλωτικό κοινό. Πληροφορούμε επίσης το καταναλωτικό κοινό ότι οι εταιρίες -μέλη μας έχουν λάβει όλα τα αναγκαία μέτρα για την πιστή τήρηση όλων των υγειονομικών κανόνων”.

Με αφορμή την έναρξη των εκπτώσεων,  ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών Σταύρος Καφούνης δήλωσε:

«Από την Δευτέρα οι επιχειρήσεις θα διαθέτουν τα προϊόντα τους σε πολύ ελκυστικές τιμές για να πάρουν μία ανάσα ρευστότητας που τόσο έχουν ανάγκη. Προτρέπω το καταναλωτικό κοινό να επισκεφτεί από την πρώτη στιγμή τα εμπορικά καταστήματα, που έχουν αποδείξει την άρτια τήρηση των υγειονομικών πρωτοκόλλων και για άλλη μια φόρα να πραγματοποιήσει τις αγορές του σε ένα απόλυτα ασφαλές περιβάλλον, επιλέγοντας από μία μεγάλη γκάμα προϊόντων σε όλες τις κατηγορίες των ειδών».

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις