Wolt Market: Νέα ταυτότητα, διευρυμένη ποικιλία προϊόντων και αναβαθμισμένη εμπειρία αγορών

Εξελίσσεται σε έναν ολοκληρωμένο ψηφιακό προορισμό για τα καθημερινά και εβδομαδιαία ψώνια
Ως ένα πλήρες ψηφιακό σούπερ μάρκετ που προσφέρει αναβαθμισμένη εμπειρία αγορών αλλά και με νέα εικόνα του brand επανασυστήνεται το Wolt Market.
Με μια νέα, πράσινη ταυτότητα που αναδεικνύει τη φρεσκάδα, την ποιότητα και τη σύνδεση με την τοπική παραγωγή, το Wolt Market κάνει το επόμενο βήμα της πορείας του και εξελίσσεται σε έναν ολοκληρωμένο ψηφιακό προορισμό για τα καθημερινά και εβδομαδιαία ψώνια.
Αναβαθμισμένη εμπειρία στα φρέσκα προϊόντα
Το Wolt Market δίνει ακόμη μεγαλύτερη έμφαση στη φρεσκάδα, αναβαθμίζοντας τις κατηγορίες φρέσκων προϊόντων — φρούτα, λαχανικά, κρέας, ψάρι και ψωμί — και εμπλουτίζοντας τη γκάμα του με περισσότερες premium και βιολογικές επιλογές.
Για να διασφαλίσει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών, το Wolt Market εφαρμόζει την εγγύηση φρεσκάδας (Freshness Guaranteed) για όλα τα φρέσκα προϊόντα, με άμεση επιστροφή χρημάτων σε περίπτωση που η ποιότητα δεν ανταποκρίνεται στις προσδοκίες — μια ακόμη απόδειξη της δέσμευσης του brand για ποιότητα και αξιοπιστία.
Νέες συνεργασίες
Για πρώτη φορά, αναγνωρισμένες επιχειρήσεις και γεύσεις της πόλης που δεν βρίσκονταν μέχρι σήμερα στο κανάλι του supermarket, είναι πλέον διαθέσιμες μέσω Wolt Market.
Συνεργασίες όπως οι Alea Brewery, Monokeros Bakery, Μπούμπας Kρέατα, Holy Llama, Samba και Zuccherino στην Αθήνα, οι Kollektiva, Γαλακτοπωλείο του Χατζή και Da Cristo στη Θεσσαλονίκη, καθώς και οι Rubik’s Laboratoire και Kykao στην Πάτρα, φέρνουν τα καλύτερα προϊόντα και τις πιο δημοφιλείς γεύσεις της πόλης στην πόρτα των καταναλωτών— από viral γλυκά και speciality καφέδες μέχρι φρέσκο ψωμί και ποιοτικό κρέας — αναβαθμίζοντας ό,τι γνωρίζαμε μέχρι σήμερα για το ψηφιακό σούπερ μάρκετ.
Ο Αθανάσιος Μπιλάλης, Global Head του Wolt Market, δήλωσε σχετικά: «Στόχος μας είναι το Wolt Market να γίνει το πλέον αξιόπιστο μέρος για τα εβδομαδιαία ψώνια σε κάθε γειτονιά όπου δραστηριοποιούμαστε, και η νέα μας ταυτότητα αποτελεί ένα σημαντικό βήμα προς τον σκοπό αυτό. Παρότι είμαστε περήφανοι για την πορεία μας μέχρι σήμερα, συνεχίζουμε να εξελισσόμαστε, με στόχο να βοηθάμε τους ανθρώπους να περνούν λιγότερο χρόνο ανησυχώντας για τα ψώνια τους και περισσότερο χρόνο σε όσα έχουν πραγματικά σημασία, στηρίζοντας παράλληλα τις πόλεις και τους ανθρώπους που τις κάνουν μοναδικές.»
«Η νέα ταυτότητα του Wolt Market σηματοδοτεί μια νέα εποχή στο online grocery, φέρνοντας για πρώτη φορά στην πόρτα των καταναλωτών κορυφαία brands και αγαπημένες γεύσεις της πόλης — προϊόντα που μέχρι σήμερα δεν υπήρχαν στο κανάλι του supermarket. Με έμφαση στη φρεσκάδα και την ποιότητα, και μέσα από μοναδικές συνεργασίες, επαναπροσδιορίζουμε τον τρόπο που οι άνθρωποι ψωνίζουν online, κάνοντας την εμπειρία του ψηφιακού σούπερ μάρκετ πιο αυθεντική και πιο φρέσκια από ποτέ.», πρόσθεσε ο Βασίλης Σπίνος, Γενικός Διευθυντής του Wolt Market στην Ελλάδα.
Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις