Πώς από το γήπεδο του τένις ο Βασίλης Ρούμπης μπήκε σε εκείνο του επιχειρείν δημιουργώντας μια νέα κατηγορία ροφημάτων

Με στόχο να δημιουργεί προϊόντα «τόσο αγνά, όσο θα τα φτιάχναμε στο σπίτι μας», η ελληνική εταιρεία vRoubis, μετρά πλέον 11 χρόνια παρουσίας, παράγοντας φυσικά και χειροποίητα ροφήματα- αναψυκτικά και επενδύει στην ταχέως αναπτυσσόμενη αγορά των προϊόντων που προάγουν το ευ ζην.

Της Ρομίνας Νικηφόρου

Αφετηρία ήταν το 2008, όταν ο κ.  Βασίλης Ρουμπής, αθλητής και προπονητής του τένις επί μία 20ετία, αναζητώντας ο ίδιος μια υγιεινή επιλογή στα αναψυκτικά, άρχισε να πειραματίζεται στην …κουζίνα του σπιτιού του και να δοκιμάζει τις παρασκευές  του σε έναν στενό κύκλο φίλων και συνεργατών. Εν μέσω μίας πολύ δύσκολης οικονομικής συγκυρίας για τη χώρα, το 2012, χωρίς κεφάλαια και με μόλις 1.000 ευρώ, όπως λέει ο ίδιος, αποφάσισε να ξεκινήσει τη δική του διαδρομή του στο επιχειρείν, δημιουργώντας τη vRoubis.

Αποτέλεσμα όλη αυτής της προσπάθειας ήταν η παραγωγή του bfresh spitiko, χειροποίητου αναψυκτικού σε βαζάκι, που αυτή τη στιγμή αποτελεί και το εμβληματικό προϊόν της εταιρείας, διαθέσιμο πλέον σε 10 γεύσεις προς αραίωση και 4 έτοιμες προς κατανάλωση.

Αρχικά με μόλις 100 πελάτες, με δυσκολίες τα επόμενα χρόνια που ακολούθησαν, όπως για παράδειγμα η περίοδος των capital controls, ήρθε η ένταξη στον αναπτυξιακό νόμο το 2019 και αμέσως μετά,  ακόμη μία δύσκολη περίοδος, αυτή των περιορισμών της πανδημίας.

Σήμερα η εταιρεία «τρέχει» με ρυθμό ανάπτυξης της τάξεως 25%,  με τον  τζίρο της το προηγούμενο έτος να διαμορφώνεται στα 2,7 εκατ. ευρώ και στοχεύοντας φέτος πάνω από τα 3,3 εκατ. Το 10% του ενοποιημένου κύκλου εργασιών της, αφορά μάλιστα στην εξαγωγική της δραστηριότητα σε 14 χώρες, μεταξύ των οποίων η Κύπρος, η Γερμανία, η Γαλλία, η Δανία, η Σουηδία, το Ηνωμένο Βασίλειο, η Ισπανία, η Μάλτα, η Σλοβενία, η Βουλγαρία, η Ρουμανία, η Ολλανδία, το Ντουμπάι και οι Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής.

Την τελευταία δεκαετία, η  vRoubis υλοποιεί επενδυτικό πλάνο ύψους άνω των 3,5 εκατ. ευρώ εστιάζοντας στις νέες τεχνολογίες, την ενίσχυση του εξοπλισμού  καθώς και στην ανάπτυξη ενός υπερσύγχρονου εργοστασίου με χαμηλό περιβαλλοντικό αποτύπωμα. Απασχολεί συνολικά 50 εργαζόμενους, διαθέτει πλέον και νέες εγκαταστάσεις 2.800 τμ. στη Δροσιά Χαλκίδας, ενώ ενισχύει διαρκώς την παραγωγική της δυναμικότητα που σήμερα φτάνει τις  10.000 φιάλες των 250 ml την ώρα, αναπτύσσοντας 100 κωδικούς.

Τα επόμενα σχέδια

Δραστηριοποιείται σε ποσοστό 90% στην αγορά Horeca, έχοντας παρουσία σε περίπου 1.200 σημεία και συνεργασία με 2.000- 2.500 πελάτες. Μεταξύ αυτών και με γνωστές αλυσίδες και  ξεκινώντας με το marketplace της Αmazon.  

«Αισθάνομαι ότι τώρα ξεκινάμε» σημειώνει ο κ. Ρουμπής προσθέτοντας  παράλληλα ότι έχει δεχθεί κρούσεις από επενδυτές καθώς και πως είναι ανοιχτός στο ενδεχόμενο συνεργασίας που θα συμβάλλει στην περαιτέρω ανάπτυξη της εταιρείας.

Ως προς τα προϊόντα της, η vRoubis, αναπτύσσει σήμερα το brand Feeju εμπνευσμένo από τη φιλοσοφία “Feel the Juice”, με τα Feeju Ice Tea, αυθεντικά αφεψήματα σε 4 δροσιστικές γεύσεις, με φυσικό χυμό και πλούσια γεύση εσπεριδοειδών και φρούτων καθώς και τα Feeju Functional Shots φυσικά «σφηνάκια» χυμών, 100% ελληνικής παραγωγής, εμπλουτισμένα με βιταμίνες, μέταλλα και ευεργετικά συστατικά. Τα Feeju Functional Shots «γεννήθηκαν» το 2025 από την αναζήτηση functional λύσεων και προϊόντων ευεξίας. Οι γεύσεις τους (Ginger, Turmeric, Chilli & Magnesium Shot) ενισχύουν το ανοσοποιητικό σύστημα και προσφέρουν ενέργεια και ευεξία σε κάθε στιγμή της ημέρας. Παράλληλα, η vRoubis έχει αναπτύξει τις επαγγελματικές λύσεις Feeju Pro για τον κλάδο Ho.Re.Ca., πουρέδες, σιρόπια, χυμός lime, cordial χωρίς ζάχαρη.

Στα μελλοντικά σχέδιά της εταιρείας περιλαμβάνεται τέλος και η δημιουργία ενός θεματικού πάρκου ευεξίας στις εγκαταστάσεις της, όπου οι επισκέπτες θα έχουν τη δυνατότητα να δοκιμάσουν τα προϊόντα, να περιηγηθούν σε καλλιέργειες εσπεριδοειδών και βοτάνων και να γνωρίσουν από κοντά τη φιλοσοφία της εταιρείας.

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις