Νέα

ΒΙΚΟΣ: Έσπασε το «φράγμα» των 100 εκατ. ευρώ ο τζίρος – Αύξηση και στις θέσεις εργασίας

ΒΙΚΟΣ: Έσπασε το «φράγμα» των 100 εκατ. ευρώ ο τζίρος  – Αύξηση και στις θέσεις εργασίας

Η εταιρεία απορρόφησε την αύξηση του κόστους παραγωγής, επιτυγχάνοντας να συγκρατήσει τις τιμές πώλησης των προϊόντων στα επίπεδα του 2021

Του Δημήτρη Χριστούλια

Άνοδο 16,6% κατέγραψε το 2022, σε σχέση με το 2022 στον κύκλο εργασιών της η Βίκος, ξεπερνώντας το φράγμα των 100 εκατ. ευρώ, σε εφαρμογή του αναπτυξιακού σχεδιασμού και σύμφωνα με τις προβλέψεις που είχαν ανακοινωθεί.

Συγκεκριμένα,  ο ετήσιος κύκλος εργασιών ανήλθε σε 100.729.509,35 ευρώ ενώ τα κέρδη προ φόρων μειώθηκαν κατά 70,37% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά. Η μείωση αυτή αποδίδεται στη ραγδαία, διεθνή άνοδο της τιμής του πετρελαίου και των παραγώγων του, καθώς και στη μεγάλη άνοδο του κόστους της ηλεκτρικής ενέργειας.

Παράλληλα,  η Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων (ΒΙΚΟΣ Α.Ε.), απορρόφησε την αύξηση του κόστους παραγωγής, επιτυγχάνοντας να συγκρατήσει τις τιμές πώλησης των προϊόντων στους καταναλωτές, στα επίπεδα του 2021.

Η αύξηση των θέσεων εργασίας και η επένδυση 22 εκατ. στο Καλπάκι Ιωαννίνων

Οι θέσεις εργασίας της Βίκος αυξήθηκαν κατά 15,08% και ο μέσος όρος του προσωπικού έφτασε τα 412 άτομα, με την εταιρεία να σημειώνει πως αποδεικνύεται έμπρακτα για μία ακόμη χρονιά ότι οι θέσεις εργασίας όχι μόνο προστατεύονται αλλά και αυξάνονται, παρά τη σημαντική υποχώρηση της κερδοφορίας.

Παράλληλα η Βίκος συνεχίζει τη δυναμική της πορεία, αφουγκράζεται τις ανάγκες των καταναλωτών και της κοινωνίας και ανταποκρίνεται άμεσα και αποτελεσματικά.

Σημειώνεται πως το 2022 ολοκληρώθηκε η επένδυση 22 εκατ. του νέου βιομηχανοστασίου της εταιρείας στο Καλπάκι Ιωαννίνων. Με «όχημα» τη συγκεκριμένη επένδυση η Βίκος εισήλθε στην αγορά HO.RE.CA λανσάροντας νέες συσκευασίες γυαλιού και αλουμινίου για τα φυσικά μεταλλικά αναψυκτικά.

Οι προβλέψει για το 2023

Η εταιρεία συνεχίζει την αναπτυξιακή της πορεία, όπως σημειώνει με εντυπωσιακή δυναμική το 2023, καθώς υπολογίζεται ότι θα παρουσιάσει αύξηση περίπου 10% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά, ενισχύοντας το μερίδιο αγοράς της στους κλάδους της εστίασης και της φιλοξενίας. Αυτό αναμένεται να επιτευχθεί μέσω στρατηγικών ενεργειών στον τομέα των πωλήσεων και της εισαγωγής νέων προϊόντων.

Παράλληλα η  Βίκος επισημαίνει πως συνεχίζει να επενδύει σε υποδομές, να εξελίσσεται ψηφιακά και να ενδυναμώνει το ανθρώπινο δυναμικό της, δημιουργώντας ένα εποικοδομητικό αποτύπωμα στην περιφερειακή ανάπτυξη της Ηπείρου.

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

close menu