PepsiCo Hellas: Σε τροχιά βιώσιμης ανάπτυξης στην ελληνική αγορά – Στο επίκεντρο ο άνθρωποι, η κοινωνία και το περιβάλλον

Στην εταιρεία πιστεύουν ότι η περαιτέρω ενίσχυση του χαρτοφυλακίου της με προϊόντα με ενισχυμένο διατροφικό προφίλ και υψηλότερη διατροφική αξίας επιβεβαιώνει τη θέση του καταναλωτή στο επίκεντρο της καθημερινής της λειτουργίας
Γράφει ο Δημήτρης Χριστούλιας
Σε τροχιά βιώσιμης και δυναμικής ανάπτυξης βρίσκεται η PepsiCo Hellas, υπό την καθοδήγηση της Γενικής Διευθύντριας της PepsiCo Hellas Inga Dengel, στηρίζοντας την εθνική οικονομία, την κοινωνία, ενισχύοντας την παρουσία της στη χώρα μας, τόσο μέσα από την παραγωγή προϊόντων, όσο και μέσα από τη στήριξη ενός ευρύτατου οικοσυστήματος συνεργατών και προμηθευτών.
Yπερσύγχρονη μονάδα παραγωγής και διανομής
Η PepsiCo Hellas διαθέτει μια υπερσύγχρονη μονάδα παραγωγής και διανομής. Στη σύγχρονη αυτή μονάδα, που έχει συμπληρώσει ήδη 28 χρόνια λειτουργίας στη χώρα μας, την τελευταία δεκαετία η PepsiCo Hellas έχει επενδύσει περισσότερα από 30 εκατ. ευρώ σε πρότυπο εξοπλισμό και εξελιγμένη τεχνολογία, αναβαθμίζοντας πολυδιάστατα τη λειτουργία και την αποδοτικότητα του εργοστασίου.
Στην παραγωγική μονάδα των σνακ παράγονται σήμερα 42 μάρκες προϊόντων σνακς (19 είδη Snacks και 23 flavors Πατάτας), συνολικά περισσότεροι από 200 κωδικοί, φτάνοντας την παραγωγή περίπου 500.000 συσκευασιών την ημέρα. Το εργοστάσιό της PepsiCo Hellas στην Ελλάδα απασχολεί περισσότερους από 250 εργαζόμενους, οι οποίοι εκπαιδεύονται συνεχώς, για να διατηρούν τα υψηλότερα πρότυπα λειτουργίας.
Παράλληλα η PepsiCo Hellas στηρίζει σημαντικά τους Έλληνες παραγωγούς. Είναι χαρακτηριστικό ότι σημαντικό μέρος των πρώτων υλών προέρχεται από τοπικά αγροτικά προϊόντα. Για την παραγωγή των προϊόντων πατάτας αγοράζονται ετησίως από την εταιρία περισσότεροι από 20 χιλιάδες τόνοι πατάτας.
Στηρίζει τους παραγωγούς
Μέσα από το καινοτόμο πρόγραμμα Αγροτικής Ψηφιοποίησης της PepsiCo Hellas (Agro Digitization) για την καλλιέργεια πατάτας, η εταιρεία συνεργάζεται στενά και άριστα με τους Έλληνες παραγωγούς παρέχοντας τους εκπαίδευση και τεχνογνωσία υψηλού επιπέδου.
Ταυτόχρονα, στο πλαίσιο του προγράμματος, οι Έλληνες παραγωγοί αξιοποιούν τις πλέον σύγχρονες μεθόδους και ψηφιακά εργαλεία για την παρακολούθηση, με άρτιο τρόπο, όλης της διαδικασία της παραγωγής, ώστε να παράγουν πατάτες υψηλής ποιότητας.
Ιδιαίτερη έμφαση δίνει η PepsiCo Hellas στη βελτιστοποίηση της χρήσης του νερού με την εφαρμογή του νέου καινοτόμου ψηφιακού εργαλείου irrigation tool, το οποίο αφορά στη διαχείριση της άρδευσης υπολογίζοντας το βέλτιστο «ισοζύγιο του νερού», καθώς η καλλιέργεια της πατάτας είναι πολύ ευαίσθητη, όσον αφορά στις ποτιστικές της ανάγκες.
Συνεχείς επενδύσεις
Η εταιρεία δεν έχει σταματήσει να επενδύσει την ελληνική αγορά. Μεταξύ άλλων αξίζει να αναφερθεί ότι το 2022 η PepsiCo Hellas προχώρησε σε στρατηγική συνεργασία με NU Aqua για την επαναλειτουργία του εργοστασίου στο Λουτράκι.
Το Σεπτέμβριο του 2021 η PepsiCo Hellas προχώρησε στη στρατηγική συνεργασία με την N.U. AQUA για την επαναλειτουργία της εμβληματικής μονάδας παραγωγής και εμφιάλωσης του φυσικού μεταλλικού νερού, Λουτρακίου Κορινθίας.
Η μονάδα ξεκίνησε εκ νέου τη λειτουργία της τον Ιούλιο του 2022, με την PepsiCo Hellas να αναλαμβάνει τη διανομή του φυσικού μεταλλικού νερού “Eonio Loutraki” στην αγορά, αλλά και με σχέδια για μελλοντική επέκταση σε άλλες συσκευασίες και προϊόντα.
Το 2023 η PepsiCo Hellas ξεκίνησε τον επαναπατρισμό αναψυκτικών ΗΒΗ μέσα από τη στρατηγική συνεργασία με την ΕΨΑ. Μένοντας πιστοί στον αναπτυξιακό της σχεδιασμό και στη δέσμευσή της για επαναπατρισμό των αναψυκτικών ΗΒΗ, στην PepsiCo Hellas, η εταιρεία προχώρησε στη στρατηγική συνεργασία με την ΕΨΑ για την παραγωγή των εμβληματικών αναψυκτικών της ΗΒΗ στη χώρα μας, η οποία ξεκίνησε τον Μάρτιο του 2023 στο εργοστάσιο της ΕΨΑ στο Βόλο και αφορά στη συσκευασία κουτιών αλουμινίου. Ο επαναπατρισμός της παραγωγής των κουτιών αλουμινίου της ΗΒΗ συνέβαλε στην απλοποίηση των διαδικασιών E2E και στη μείωση των εκπομπών CO2 κατά -88%, συμφωνώντας απόλυτα με τη στρατηγική βιώσιμης ανάπτυξης και τις βασικές αξίες της PepsiCo Hellas.
Συνεχή μείωση του ενεργειακού αποτυπώματος
Αξίζει να αναφερθεί ότι η βιώσιμη ανάπτυξη αποτελεί στρατηγική επιλογή, την οποία υπηρετούν στην PepsiCo Hellas σε κάθε της δραστηριότητα. Λειτουργώντας με υπευθυνότητα για την προστασία του πλανήτη και των τοπικών κοινοτήτων, δημιουργούμε μακροπρόθεσμη αξία για την κοινωνία και προωθούμε μια νέα εποχή βιώσιμης ανάπτυξης για όλους.
Στο πλαίσιο αυτό προωθεί η PepsiCo Hellas συνεχή μείωση του ενεργειακού αποτυπώματός της. Στο πλαίσιο αυτό προχώρησε στη χρήση 100% ανακυκλώσιμου πλαστικού στις συσκευασίες των αναψυκτικών. Μάλιστα η PepsiCo Hellas αποτελεί την πρώτη και μοναδική επιχείρηση στην Ελλάδα, η οποία διαθέτει στην αγορά το 100% των μπουκαλιών της σε συσκευασίες από 100% ανακυκλωμένο πλαστικό (rPet), συμβάλλοντας έμπρακτα στην κυκλική οικονομία, και τη μείωση της περιβαλλοντικής ρύπανσης.
Επιπρόσθετα, με την εγκατάσταση ανανεώσιμων πηγών ενέργειας στις μονάδες παραγωγής η PepsiCo Hellas έκανε ένα αποφασιστικό βήμα στην ενεργειακή εξοικονόμηση και απεξάρτηση από παραδοσιακές πηγές ενέργειας. Αξίζει να σημειωθεί ότι 35% της ενεργειακής ανάγκης του εργοστασίου προέρχεται από φωτοβολταϊκά καθώς και ολόκληρη η ανάγκη για τη θέρμανση των γραφείων καλύπτεται από την ανάκτηση ενέργειας των γραμμών παραγωγής του εργοστασίου.
Πάνω από το 95% της παραγωγικής διαδικασίας επιτυγχάνεται με τη χρήση καινοτόμων σύγχρονων συστημάτων, τα οποία ακολουθούν τις τελευταίες τεχνολογικές εξελίξεις, ενώ το 55% του φρέσκου νερού που εισέρχεται στην παραγωγή ανακυκλώνεται και επαναχρησιμοποιείται για περιφερειακές εργασίες του εργοστασίου. Επίσης, η εταιρεία έχει συνάψει σύμβαση ενεργειακής απόδοσης με Co-man και 3PL για την εγκατάσταση φωτοβολταϊκών σταθμών συνολικής ισχύος 1.019 kWp, με σκοπό τη βελτίωση της ενεργειακής απόδοσης και την επίτευξη εξοικονόμησης ηλεκτρικής ενέργειας.
Κοντά στους ανθρώπους που έχουν ανάγκη
Στο πλαίσιο της κοινωνικής υπευθυνότητάς και έχοντας ως στόχο πάντα την ουσιαστική στήριξη των τοπικών κοινωνιών η PepsiCo Hellas βρίσκεται δίπλα στις ευάλωτες κοινωνικά ομάδες, ενισχύοντας τη συνεργασία της με αναγνωρισμένους Μη Κυβερνητικούς Οργανισμούς και Μη Κερδοσκοπικά Ιδρύματα: «Make-A-Wish Ελλάδος», «Μαζί για το Παιδί», «Η Αποστολή», «Παιδικά Χωριά SOS», «Τράπεζα Τροφίμων», το Δήμο Αθηναίων και το Δήμο Πειραιά, στηρίζοντας με τρόφιμα περισσότερους από 4.000 ανθρώπους κάθε μήνα. Παράλληλα, η εταιρεία διευρύνει συνεχώς τη συνεργασία της με την Aegean Rebreath υλοποιώντας δράσεις για ένα πιο βιώσιμο πλανήτη, χωρίς απορρίμματα, με λιγότερο πλαστικό. Επιπλέον, την περίοδο της πανδημίας covid-19 η PepsiCo Hellas στήριξε το εθνικό σύσημα υγείας προσφέροντας στο Υπουργείο Υγείας νοσοκομειακό εξοπλισμό και υγειονομικό υλικό για την κάλυψη αναγκών του Νοσοκομείου Θείας Πρόνοιας «Η Παμμακάριστος».
Η ατζέντα της PepsiCo+
Σκοπός της εταιρείας είναι να φροντίζει τον πλανήτη, τους ανθρώπους, τα brands και τις κοινότητες
Πλανήτης: Αποστολή της εταιρείας είναι να κάνει κάτι καλύτερο για τον πλανήτη μας (100% rPET, έξυπνη κατανάλωση ενέργειας και νερού, μείωση των εκπομπών GSG μέσω έξυπνων προμηθειών).
- Άνθρωποι: Προώθηση ενός πιο υγιεινού τρόπου ζωής, υιοθετώντας και απολαμβάνοντας τη σωματική δραστηριότητα.
- Brands: Εμβληματικές μάρκες που υποστηρίζουν πιο υγεινές επιλογές με προϊόντα χωρίς ζάχαρη και Snacks με λιγότερο αλάτι και λιγότερα λιπαρά.
- Κοινότητες: Η εταιρεία αλληλοεπιδρά με τις τοπικές κοινότητες με πιο στοχευμένο και ουσιαστικό τρόπο. Στο πλαίσιο αυτό, διοργάνωσε ήδη επί δύο συνεχή έτη, το 2024 και το 2025, τους Αγώνες Δρόμου για καλό σκοπό «PepsiCo Gives Back– Run. Smile. Repeat.» στην Κηφισιά, όπου 50% των εσόδων διατέθηκαν σε φιλανθρωπικό ίδρυμα της επιλογής μας («Make-A-Wish Ελλάδος») και 50% σε επιλογή της κοινότητας (του Δήμου Κηφισιάς).
Υπευθυνότητα απέναντι στους καταναλωτές
Στην PepsiCo Hellas παρακολουθούν τις διεθνείς διατροφικές τάσεις και πρωτοστατούν σ’ αυτές, με υπευθυνότητα απέναντι στον καταναλωτή.
Στην εταιρεία πιστεύουν ότι η περαιτέρω ενίσχυση του χαρτοφυλακίου της με προϊόντα με ενισχυμένο διατροφικό προφίλ και υψηλότερη διατροφική αξία (προϊόντα με λιγότερα λιπαρά, λιγότερη ή 0% ζάχαρη και αλάτι, κ.α.), επιβεβαιώνει τη θέση του καταναλωτή στο επίκεντρο της καθημερινής της λειτουργίας, οδηγώντας σε μια διαχρονική σχέση εμπιστοσύνης, με σεβασμό στις ανάγκες του. Παράλληλα, με επίκεντρο την υπεύθυνη διαφήμιση συμμετέχουμε στο Ελληνικό Pledge, που αποτελεί ένα πλαίσιο κοινών εθελοντικών δράσεων και δεσμεύσεων, με στόχο την αντιμετώπιση της παιδικής παχυσαρκίας και των μη μεταδιδόμενων νοσημάτων.
Διακρίσεις
Η PepsiCo Hellas έχει κερδίσει πάνω από 60 διακρίσεις τόσο για την ποιότητα, όσο και για τα πρωτότυπα λανσαρίσματα των προϊόντων της, καθώς και τη στήριξη της κυκλικής οικονομίας μέσω των ανακυκλώσιμων συσκευασιών.
Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις