My market: Δίπλα σε κάθε οικογένεια προσφέροντας στήριξη, φροντίδα και ελπίδα

Οι κεντρικές δράσεις του νέου τριετούς Προγράμματος Εταιρικής Υπευθυνότητας της εταιρείας, «Μαζί, για κάθε οικογένεια»
Ένα ζεστό πιάτο φαγητό στο τραπέζι μπορεί να μοιάζει αυτονόητο για κάθε οικογένεια, αλλά δυστυχώς δεν είναι. Πολλές φορές, πίσω από τις κλειστές πόρτες ενός σπιτιού ο καθημερινός αγώνας της επιβίωσης, αποτελεί μία σκληρή πραγματικότητα. Άνθρωποι που με αξιοπρέπεια παλεύουν να σταθούν όρθιοι, να μείνουν δυνατοί και να προσφέρουν στα παιδιά τους αυτό που, συχνά, θεωρείται ως δεδομένο.
Αξίες πολύτιμες και διαχρονικές όπως όπως η φροντίδα, η αλληλεγγύη και ο σεβασμός, αποκτούν ακόμη μεγαλύτερη σημασία όταν αφορούν σε ευάλωτες κοινωνικές ομάδες. Πολύ περισσότερο, όταν πρόκειται για παιδιά που τους αξίζει να μεγαλώνουν σε ένα ασφαλές περιβάλλον, να έχουν πρόσβαση σε βασικά αγαθά και παράλληλα να διατηρούν την ελπίδα να ονειρεύονται για το μέλλον τους.

Τα My market «Μαζί, για κάθε οικογένεια»
Ο θεσμός της οικογένειας, τα παιδιά και οι ευάλωτες κοινωνικές ομάδες βρίσκονται στον «πυρήνα» του νέου τριετούς Προγράμματος Εταιρικής Υπευθυνότητας των My market, «Μαζί, για κάθε οικογένεια».
Με στόχο να βρεθεί δίπλα σε κάθε μορφή οικογένειας, χωρίς διακρίσεις, στηρίζοντάς τις ώστε να έχουν ισότιμη πρόσβαση σε είδη πρώτης ανάγκης. Ενισχύοντας, ταυτόχρονα, αξίες όπως η φροντίδα, η προσβασιμότητα και η συνεργασία και ενεργοποιώντας παράλληλα τους εργαζόμενους της εταιρείας για συμμετοχή σε δράσεις εθελοντικού χαρακτήρα και εκπαίδευσης σε ζητήματα διατροφής.

«Γεύμα Προσφοράς» στις οικογένειες που έχουν ανάγκη
Η πρώτη κεντρική δράση, «Γεύμα Προσφοράς», υλοποιείται σε συνεργασία με την ομάδα της ΜΚΟ Emfasis, με στόχο να βοηθήσει ευάλωτες οικογένειες σε κάθε γωνιά της Ελλάδας, προσφέροντάς τους πακέτα βασικής διατροφής και ειδή πρώτης ανάγκης.
Πρώτος σταθμός της, ήταν τον Οκτώβριο η Πάτρα, ακολούθησε στη συνέχεια η Αθήνα και προσεχώς και άλλες περιοχές της χώρας. Στις εκδηλώσεις συμβολικού χαρακτήρα που πραγματοποιήθηκαν με την πολύτιμη εθελοντική συμμετοχή των ανθρώπων της εταιρείας και το σύνθημα #teammetroforgood, προσφέρθηκαν συνολικά 630 πακέτα σε οικογένειες που τα έχουν ανάγκη.
Στα λόγια όσων ωφελήθηκαν από τη δράση αυτή, αποτυπώνεται ακριβώς η πολύπλευρη σημασία της πρωτοβουλίας, που δεν είναι μόνο υλική αλλά και βαθιά ανθρώπινη:
«Δεν είναι μόνο το φαγητό. Είναι η ανάσα που παίρνουμε. Όταν βλέπεις ότι κάποιος σε σκέφτεται, βρίσκεις τη δύναμη να συνεχίσεις για μία ακόμη μέρα».
«Είναι δύσκολο να ζητάς. Όμως ο τρόπος που το κάνατε εσείς, με αυτές τις τσάντες, μας έδωσε πίσω την αξιοπρέπειά μας. Νιώθουμε ότι δεν είμαστε ξεγραμμένοι».
«Με τη μικρή μου σύνταξη, τα τρόφιμα είναι πολυτέλεια. Με τη βοήθειά σας, νιώθω ότι δεν είμαι μόνη σε αυτή τη γωνία της πόλης».

Ενίσχυση της διατροφικής παιδείας με το «Μαθαίνουμε διατροφή»
Με τίτλο «Μαθαίνουμε διατροφή», η δεύτερη κεντρική δράση του Προγράμματος Εταιρικής Υπευθυνότητας των My market, στοχεύει στην ενίσχυση της διατροφικής παιδείας και της φροντίδας μέσω της σωστής διατροφής. Μέσα από σεμινάρια και άλλες δράσεις, οι συμμετέχοντες, γονείς αλλά και παιδιά, ενημερώνονται για θέματα διατροφής και σωματικής άσκησης. Μαθαίνουν για παράδειγμα ποιες τροφές μας κάνουν πιο αποδοτικούς ή πώς η στάση του γονέα λειτουργεί ως πρότυπο για τη διατροφική συμπεριφορά των παιδιών.
Η αρχή, έγινε στα κεντρικά γραφεία της METRO, με την ενεργή συμμετοχή των εργαζομένων της εταιρείας. Στο πλαίσιο της δράσης, ενημερώθηκαν σχετικά με το πώς το φαγητό επηρεάζει την καθημερινότητα και την απόδοσή τους, αναγνώρισαν διατροφικά λάθη που όλοι μας κάνουμε συχνά και παράλληλα άκουσαν χρήσιμες συμβουλές για το πώς να εντάξουν υγιεινές διατροφικές συνήθειες στη ζωή τους. Παράλληλα, δοκιμάσαν superfoods και μία υγιεινή συνταγή μπισκότων που ετοίμασε ζωντανά ο σεφ, Πέτρος Συρίγος.
Η ουσιαστική πρόσφορα και η αληθινή ανθρωπιά, γίνονται «υπόσχεση» από τα Μy market και τους ανθρώπους τους, μέσα από το πρόγραμμα «Μαζί, για κάθε οικογένεια». Αγκαλιάζοντας ουσιαστικά τις οικογένειες και εκείνους που έχουν περισσότερο την ανάγκη για υποστήριξη, στον αγώνα τους για την επιβίωση.
Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις










