Γεράρδος: Ανάγκη για ισότιμο ανταγωνισμό με τις διεθνείς πλατφόρμες – Τα αιτήματα του ΣΕΛΠΕ

Η εκδήλωση στη Θεσσαλονίκη αποτέλεσε μια ουσιαστική ευκαιρία διαλόγου με τις επιχειρήσεις της Βόρειας Ελλάδας και παρουσιάστηκαν οι βασικοί άξονες δράσης για την τριετία 2024–2027
- Η ενεργή συμμετοχή στον θεσμικό διάλογο με την Πολιτεία
- Οι στοχευμένες συναντήσεις με την κυβέρνηση
- Τα «Πρωινά του ΣΕΛΠΕ» με συμμετοχή υπουργών και θεσμικών
- παραγόντων
- Η εξωστρεφής καμπάνια ανάδειξης του brand του retail
- Και η συμμετοχή του ΣΕΛΠΕ στην 89η ΔΕΘ.
«Έγινα μέλος στον ΣΕΛΠΕ γιατί ως retailer ένιωσα τα χτυπήματα από την πανδημία, τα πρόστιμα, τις στρεβλώσεις. Αυτά τα ζουν και οι άλλοι συνάδελφοι γι’ αυτό έχει αξία να ενωθούμε και να δράσουμε συλλογικά» σημείωσε ο Πρόεδρος του ΣΕΛΠΕ.
«Η λιανική είναι ο κλάδος που κινεί αφανώς όλα τα γρανάζια της οικονομίας. Στο οικοσύστημα αυτό όπου συνυπάρχουμε εργαζόμενοι, κράτος και επιχειρήσεις, χρειάζεται να χτίζουμε ισορροπίες που επιστρέφουν αξία σε κάθε πλευρά.
Είμαστε αιμοδότες πολλών άλλων κλάδων όπως οι κατασκευές, η εφοδιαστική αλυσίδα και η αγορά ακινήτων. Έχουμε τεράστια συνεισφορά στην εθνική οικονομία, η οποία όμως δεν αναγνωρίζεται στον βαθμό που της αξίζει. Οφείλουμε να ενισχύσουμε το brand της λιανικής, να την επανατοποθετήσουμε ως έναν κλάδο που αξίζει να δουλέψει κανείς, να χτίσει καριέρα και να εξελιχθεί» ανέφερε χαρακτηριστικά ο Πρόεδρος του ΣΕΛΠΕ.
Η παρουσία του ΣΕΛΠΕ στη Θεσσαλονίκη αποτελεί μέρος ενός ευρύτερου κύκλου στοχευμένων δράσεων ανά την Ελλάδα, με στόχο τη διαρκή διασύνδεση με τις επιχειρήσεις λιανικής, την καταγραφή των πραγματικών αναγκών των επιχειρήσεων και τη διαμόρφωση προτάσεων πολιτικής που απαντούν ουσιαστικά στις προκλήσεις του σήμερα.
Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις