Ο Cristóbal Valdés, δήλωσε ότι «όσα ζήσαμε ως ακραία έλλειψη πρώτων υλών, ασταθείς τιμές και πτώση κατανάλωσης, δίνουν τώρα τη θέση τους σε μια πιο ομαλή και σταθερή περίοδο».
«Αυτό που κάποτε ήταν μια από τις πιο δύσκολες περιόδους στην ιστορία μας — που χαρακτηρίστηκε από έλλειψη πρώτων υλών, υψηλή αστάθεια τιμών και μείωση της κατανάλωσης — τώρα δίνει τη θέση του σε ένα πιο ομαλοποιημένο και πολλά υποσχόμενο τοπίο της αγοράς», δήλωσε.
Η Deoleo, η εταιρεία εμπορικών σημάτων όπως οι Bertolli και Carbonell, δήλωσε ότι αναμένει ότι ένα περιβάλλον πιο συγκρατημένων τιμών πρώτων υλών θα συνεχιστεί καθ′ όλη τη διάρκεια του δεύτερου εξαμήνου του 2025.
«Η σημαντική ανάκαμψη της συγκομιδής ελαιολάδου — ιδιαίτερα στην Ισπανία — μεταφράζεται ήδη σε πιο σταθερές συνθήκες εφοδιασμού και αυτό έχει άμεσο αντίκτυπο στις τιμές στην περιοχή», δήλωσε ο Valdés. «Ενώ κάποια αστάθεια μπορεί να επιμείνει, πιστεύουμε ότι η τάση προς την ομαλοποίηση θα διατηρηθεί», πρόσθεσε.
Η αυξημένη παραγωγή στην Ισπανία έχει ήδη οδηγήσει σε μείωση κατά 50% των τιμών των πρώτων υλών, κάτι που με τη σειρά του βοήθησε την εταιρεία να μειώσει τις τιμές στο ράφι και να τονώσει τη ζήτηση.
Η Ισπανία παραμένει ο μεγαλύτερος παραγωγός ελαιολάδου στην Ε.Ε., αποτελώντας και παγκόσμιο σημείο αναφοράς για τις τιμές. Κατά τη σεζόν 2024/2025, η χώρα παρήγαγε 1,41 εκατ. τόνους, σημειώνοντας αύξηση 65% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά.
«Εκτιμούμε ότι οι τιμές θα συνεχίσουν να εξισορροπούνται και πως το τοπίο θα παραμείνει θετικό», δήλωσε ο Valdés. Παρά τις πιθανές διακυμάνσεις, η εταιρεία δηλώνει «προσεκτικά αισιόδοξη».
Ο επικεφαλής της Deoleo εξηγεί πως η στρατηγική πλέον βασίζεται σε υπεύθυνη τιμολόγηση, εστίαση στην αξία και σταθερή ανάπτυξη. Η εταιρεία διπλασίασε τον προϋπολογισμό για διαφήμιση και προώθηση, φτάνοντας τα 10 εκατ. ευρώ, εκμεταλλευόμενη τη θετική τροχιά της αγοράς.
Μιλώντας στο CNBC πριν την επιβολή 15% δασμών από τις ΗΠΑ σε προϊόντα της Ε.Ε. από 1η Αυγούστου, ο Valdés δήλωσε ότι η Deoleo εντείνει τις προσπάθειες marketing και επικοινωνίας, με στόχο να διατηρηθεί το ελαιόλαδο ως βασικό προϊόν στην καθημερινότητα του καταναλωτή.