Βιωματική δράση ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης του κοινού στα μεγαλύτερα μουσικά events του φετινού καλοκαιριού

Η μπύρα χωρίς αλκοόλ ανεβαίνει συνεχώς στις προτιμήσεις των καταναλωτών και κυρίως των νέων, προσφέροντας μία εναλλακτική, πιο υγιεινή αλλά και …νηφάλια επιλογή στο αγαπημένο τους πότο.

Ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις όσων επιθυμούν να καταναλώσουν μπύρα αλλά παράλληλα ακολουθούν έναν τρόπο ζωής απαλλαγμένο από το αλκοόλ, είτε ως συνειδητή επιλογή, είτε λόγω ανάγκης.

Στο ευρύτερο πλαίσιο του ευ ζην, η μπύρα χωρίς αλκοόλ, προάγει ταυτόχρονα και κάτι εξίσου σημαντικό. Την υπεύθυνη κατανάλωση, ειδικά σε ό,τι αφορά τους σοβαρούς κινδύνους που ενέχει ο συνδυασμός, οδήγησης και κατανάλωσης αλκοόλ.

Με τη στοχευμένη και βιωματική δράση που πραγματοποίησε η Ολυμπιακή Ζυθοποιία με «σύμμαχο» τον Mythos 0.0%, έστειλε ακόμη ένα ισχυρό μήνυμα: η διασκέδαση και η υπεύθυνη κατανάλωση μπορούν και συμβαδίζουν.

Επιλέγοντας κάποια από τα μεγαλύτερα μουσικά events του φετινού καλοκαιριού, όπως ενδεικτικά το EJEKT Festival, τις συναυλίες του ΛΕΞ στο ΟΑΚΑ και του Bloody Hawk σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, η προωθητική ομάδα της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας και του Mythos 0.0% μοίρασε στο κοινό που τις παρακολούθησε, ατομικά αλκοτέστ μίας χρήσης αλλά και ενημερωτικά έντυπα που εξηγούσαν με σαφήνεια τους κινδύνους που συνδέονται με την οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ.

Μετά το τέλος κάθε εκδήλωσης, όσοι επρόκειτο να οδηγήσουν, είχαν τη δυνατότητα, χρησιμοποιώντας το ειδικό kit, να κάνουν το αλκοτέστ και να διαπιστώσουν εύκολα και μέσα σε λίγα λεπτά αν παρέμεναν εντός των επιτρεπτών ορίων και κατά συνέπεια, αν ήταν σε θέση να οδηγήσουν με ασφάλεια στο σπίτι τους.

Τουλάχιστον 30.000 άτομα επισκέφθηκαν την ειδική κατασκευή του Mythos 0.0% στους χώρους των εκδηλώσεων ενώ συνολικά 3.000 οδηγοί δοκιμάσαν επί τόπου το ατομικό τους αλκοτέστ. Παράλληλα όσοι παρακολούθησα τις συναυλίες  είχαν την ευκαιρία να δοκιμάσουν τον Mythos 0.0%, με μηδενική περιεκτικότητα αλκοόλ. Τη μπύρα που μας επιτρέπει να ζούμε την εμπειρία της δροσιστικής και αγαπημένης γεύσης Mythos, αλλά χωρίς αλκοόλ.

Μέσα από τη συγκεκριμένη δράση η Ολυμπιακή Ζυθοποιία και ο Mythos 0.0%, απέδειξαν πως κάθε στιγμή χαράς, έντασης και διασκέδασης μπορεί να συνοδεύεται με υπεύθυνες επιλογές. Για να ζήσουμε το φετινό καλοκαίρι στο έπακρο αλλά ταυτόχρονα, με υπευθυνότητα και ασφάλεια.

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις