Ακριβότερα και λιγότερο… σοκολατένια τα γλυκά του Halloween

Πόσα δαπανούν οι Αμερικανοί για γλυκά την περίοδο του Halloween
Το φετινό Halloween στις 31 Οκτωβρίου, στις χώρες όπου παραδοσιακά γιορτάζεται, με τους οικοδεσπότες να κερνούν διάφορες λιχουδιές, αναμένεται να κοστίσει περισσότερο σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια και να έχει λιγότερη γεύση σοκολάτας.
Με τις υψηλές τιμές του κακάο, κάθε παραγωγός, από εξειδικευμένους κατασκευαστές σοκολάτας μέχρι κολοσσούς ζαχαρωδών προϊόντων, αλλάζει τον τρόπο που πωλεί τις λιχουδιές του, σημειώνει το CNN. Για τους καταναλωτές, αυτό θα μπορούσε να σημαίνει λιγότερη σοκολάτα ανά συσκευασία, υψηλότερες τιμές και λιγότερη περιεκτικότητα σε κακάο σε σύγκριση με πριν.
Οι δαπάνες για το Halloween δεν είναι ασήμαντες για τους Αμερικανούς. Το 2024, ξόδεψαν 7,4 δισεκατομμύρια δολάρια σε πωλήσεις σοκολάτας και γλυκών για το Halloween κατά 2,2% περισσότερα σε σχέση με το 2023, σύμφωνα με την Εθνική Ένωση Ζαχαροπλαστών.
Συνολικά, τα γλυκά είναι 10,8% ακριβότερα φέτος σε σχέση με πέρυσι, σύμφωνα με ανάλυση δεδομένων της NielsenIQ. Το 2024, οι τιμές των γλυκών για το Halloween είχαν αυξηθεί κατά 2,1%.
Η Escazú Chocolates, ένα κατάστημα σοκολάτας στο Ράλεϊ της Βόρειας Καρολίνας, προμηθεύεται το μεγαλύτερο μέρος κακάο από τη Λατινική Αμερική και όπως πολλές μικρές επιχειρήσεις στην Αμερική, η Escazú πλήττεται από τους δασμούς του προέδρου των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ, που επηρεάζουν όχι μόνο τη σοκολάτα, αλλά και το αλουμίνιο στη συσκευασία της. Επίσης η Hershey ανακοίνωσε στους συνεργάτες της λιανικής τον Μάιο ότι θα προσαρμόσει την «αρχιτεκτονική των τιμών των συσκευασιών», όπως λένε οι εταιρείες για τη μείωση της ποσότητας του προϊόντος σε μια συσκευασία, ώστε οι πελάτες να μην αισθάνονται ότι πληρώνουν περισσότερα για τη σοκολάτα.
Ορισμένοι κατασκευαστές σοκολάτας μειώνουν επίσης την περιεκτικότητα σε κακάο και αυξάνουν τη ζάχαρη, όπως για παράδειγμα, πουλώντας σοκολάτα με περιεκτικότητα σε κακάο 65% αντί για 75%. Οι εταιρείες λανσάρουν επίσης ειδικές γεύσεις που δεν εξαρτώνται τόσο από τη σοκολάτα, όπως για παράδειγμα, τα KitKat με γεύση κανέλας και φρυγανιάς, βοηθώντας στην εξοικονόμηση κόστους σοκολάτας.
Αν και οι τιμές του κακάο υποχώρησαν σε σχέση με το τέλος του 2024, οι περισσότεροι παραγωγοί πωλούν γλυκά που έχουν παρασκευαστεί από τους κόκκους που αγόρασαν κατά τη διάρκεια της προηγούμενης περιόδου αιχμής. Επιπλέον τα κόστη σε ενέργεια και συσκευασία, έχουν επίσης οδηγήσει σε αύξηση του κόστους παραγωγής
Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις










