Οι μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ έχουν επιδοθεί σε έναν αγώνα δρόμου για να καλύψουν τις κενές θέσεις εργασίας

Του Δημήτρη Χριστούλια

Σε έναν ιδιότυπο «πόλεμο» έχουν επιδοθεί αρκετές από τις μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ, προκειμένου από την μια να κρατήσουν τους εργαζομένους και από την άλλη να βρουν νέους για να καλύψουν τις εκατοντάδες κενές θέσεις απασχόλησης.

Πλέον είναι ορατός ο κίνδυνος κάποια καταστήματα να λειτουργούν με μικρότερο αριθμό απασχολουμένων από τον αναγκαίο, με αποτέλεσμα να επιβαρύνονται οι ήδη υπάρχοντες εργαζόμενοι. Μάλιστα δεν λείπουν και οι περιπτώσεις όπου κάποιες αλυσίδες σούπερ μάρκετ προσεγγίζουν κάποιους εργαζόμενους σε άλλες αλυσίδες και με δέλεαρ τις μεγαλύτερες αμοιβές τους προτείνουν να αλλάξουν επαγγελματική στέγη.

Χαρακτηριστικές είναι οι δηλώσεις που έκανε στο FoodLife υψηλόβαθμο στέλεχος μεγάλης αλυσίδας σούπερ μάρκετ σύμφωνα με τον οποίο «μια από τις κορυφαίες αλυσίδες σούπερ μάρκετ
προσέγγισε τουλάχιστον 10 εργαζόμενους που δουλεύουν σε αποθήκες άλλης μεγάλης αλυσίδας και προσφέροντας μεγαλύτερες αποδοχές τους πρότεινε να αλλάξουν εταιρεία».

Οι εργαζόμενοι, συνεχίζει το ίδιο στέλεχος απευθύνθηκαν στην διοίκηση της εταιρείας, και την ενημέρωσαν για την πρόταση που είχαν. Η αλυσίδα σούπερ μάρκετ βλέποντας ότι θα «χάσει» 10 υπαλλήλους που εργάζονται σε σημαντικές θέσεις, αύξησε αμέσως τους μισθούς τους, με αποτέλεσμα να παραμείνουν στις θέσεις τους».

Αυτό αποτελεί ένα τρανταχτό παράδειγμα για την μεγάλη ανάγκη που υπάρχει στο λιανεμπόριο για να καλυφθούν οι πολλές κενές θέσεις απασχόλησης.

Εκτιμάται ότι μόνο για τις μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ ενδεχομένως και να απαιτούνται πάνω από 5.000 εργαζόμενοι για να μπορούν να λειτουργήσουν κάτω υπό κανονικές συνθήκες.

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις