Ανοδικά συνεχίζουν τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας καθώς το μερίδιο τους διαμορφώθηκε στο 26,2%

Αυξημένος κατά 9,9% ήταν ο τζίρος των σούπερ μάρκετ το 9μηνο του έτους καθώς διαμορφώθηκε σε  6,779 δισ. ευρώ έναντι 6,170 δισ. ευρώ της αντίστοιχης περσινής περιόδου, ενώ ο όγκος των πωλήσεων ενισχύθηκε κατά 1,6%. Οι τιμές την ίδια περίοδο αυξήθηκαν μεσοσταθμικά κατά 8,1%.

Σύμφωνα με την εταιρεία μετρήσεων Circana, την «κούρσα »των ανατιμήσεων στο 9μηνο οδηγούν τα απορρυπαντικά και καθαριστικά με τις αυξήσεις τιμών να φτάνουν το 12,7%. Ακολουθούν τα γαλακτοκομικά και τα υλικά μαγειρικής με αυξήσεις τιμών 10,2%, τα σνακς με αυξήσεις τιμών 9,1% και τα κατεψυγμένα τρόφιμα με αυξήσεις τιμών 9%. Οι μικρότερες αυξήσεις τιμών στη διάρκεια του εννεαμήνου σε σύγκριση με το αντίστοιχο περυσινό διάστημα καταγράφηκαν στα αλκοολούχα ποτά (3,9%) και στα μη αλκοολούχα (6,9%).

Ανοδικά συνεχίζουν τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, σύμφωνα με τα ίδια στοιχεία καθώς το μερίδιο τους διαμορφώθηκε στο 26,2% από 25,5% το αντίστοιχο διάστημα του 2022, με τον ρυθμό ανάπτυξής τους στο 12,6%, ενώ την ίδια στιγμή στα επώνυμα είναι στο 8,9%.

Την ίδια περίοδο ενισχυμένες είναι και οι προωθητικές ενέργειες με το 25,1% της αξίας των πωλήσεων των FMCGs να έχει γίνει υπό καθεστώς προσφοράς.

Στις τρεις μεγάλες κατηγορίες ταχυκίνητων καταναλωτικών αγαθών, στα τρόφιμα η αξία πωλήσεων αυξήθηκε κατά 9,9%, στα είδη ατομικής υγιεινής και ομορφιάς 9,7% και στα στα είδη καθαρισμού για το σπίτι 9,9%. Αντίστοιχα ο όγκος πωλήσεων στα συσκευασμένα τρόφιμα ενισχύθηκε κατά 1,1%, στα είδη ατομικής υγιεινής και ομορφιάς κατά 1,2% και στα είδη καθαρισμού για το σπίτι μειώθηκε κατά 0,3%.

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις