Νέα στρατηγική και εστίαση στα ψηφιακά κανάλια που ξεπερνούν το 25% των πωλήσεων

Σε επενδύσεις ύψους 100 εκατ. ευρώ προκειμένου να καλύψει τις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών προχωρά το Public Group.

Μεταξύ αυτών, σε «Νέας Γενιάς» καταστήματα, ανάπτυξη της αλυσίδας i-Repair εντός των Public, πρωτοποριακές ψηφιακές πληρωμές σε συνεργασία με την κορυφαία παγκοσμίως εταιρεία Klarna, διεύρυνση προϊοντικής γκάμας αλλά και νέα αποκλειστική εμπορική συμφωνία με τη Box Now.

Όπως επισημάνθηκε σε συνέντευξη Τύπου τη Δευτέρα, στο πλαίσιο της νέας δυναμικής στρατηγικής Public², ο οργανισμός επενδύει σε ένα μοναδικό οικοσύστημα καινοτόμων νεοφυών εταιρειών, ταλέντων και τεχνολογίας, μετασχηματίζοντας το Public Group σε έναν προορισμό σύγχρονων αγοραστικών εμπειριών, με επίκεντρο τις αναδυόμενες ανάγκες του καταναλωτή.

Τα πρώτα αποτελέσματα εξάλλου δείχνουν ότι ο στρατηγικός σχεδιασμός αποδίδει, με αύξηση μεριδίων σε όλες τις κατηγορίες και αύξηση πωλήσεων 10% το πρώτο 9μηνο του 2022, σε σχέση με το 2021. Επίσης οι πωλήσεις  αναμένεται φέτος να ξεπεράσουν τα 500 εκατ. ευρώ σε Ελλάδα και Κύπρο. Το 2021, χρονιά μετασχηματισμού της εταιρίας, η λειτουργική κερδοφορία αυξήθηκε στα 2,2 εκατ. ευρώ από 1,4 εκατ. ευρώ το 2020.

Μεταξύ 2022-2023, το Public Group επενδύει 10 εκατ. ευρώ για την αναβάθμιση 32 φυσικών καταστημάτων και τη μετατροπή τους σε καταστήματα «Νέας Γενιάς». Σε αυτή την προσπάθεια εντάσσονται και τα 13 καταστήματα MediaMarkt. Παράλληλα, το brand Public εισέρχεται στην κατηγορία των Μικρών και Μεγάλων Οικιακών Συσκευών, που ήδη προσφέρονται σε 17 καταστήματα Public στην Ελλάδα και την Κύπρο. Αξίζει να σημειωθεί ότι μέσα σε μόλις 3 μήνες από το λανσάρισμα στις οικιακές συσκευές, οι συνολικές πωλήσεις οικιακών συσκευών στο Public Group ανέρχονται στο 20% του τζίρου.

Την ίδια στιγμή οι πωλήσεις στα omnichannel κανάλια ξεπερνούν το 25% του τζίρου. Οι πελάτες έχουν πρόσβαση σε γρηγορότερη eCommerce πλατφόρμα, όπου μπορούν να βρουν επιλογές ανάμεσα σε 1 εκατ. προϊόντα. Επιπλέον, μπορούν να «απελευθερώσουν» τις επιλογές τους με τις υπηρεσίες Public Now, Pay Later, που τα Public έφεραν στην Ελλάδα σε συνεργασία με την εταιρεία Klarna.

Στον τομέα των παραδόσεων, το public.gr προσφέρει την υπηρεσία Next Day Delivery για 100.000 προϊόντα και τη δυνατότητα παράδοσης, εγκατάστασης και ανακύκλωσης μεγάλων οικιακών συσκευών με μία επίσκεψη, σε μεγάλες πόλεις της χώρας. Παράλληλα, εξελίσσεται και η συνεργασία με την iRepair σε Ελλάδα και Κύπρο, ενώ τα 15 iRepair σημεία του δικτύου Public θα αυξηθούν σε 62 έως το τέλος του 2023.

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις