Τι θα περιλαμβάνει το «καλάθι των νονών και του Πάσχα». Τι δηλώνει στο FoodLife o Γενικός Γραμματέας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή Σωτήρης Αναγνωστόπουλος

Του Δημήτρη Χριστούλια

Τα καταστήματα με παιχνίδια που έχουν ετήσιες πωλήσεις πάνω από 1 εκατ. ευρώ θα πρέπει υποχρεωτικά να εφαρμόσουν το «καλάθι των νονών» από την Τετάρτη 29 Μαρτίου, σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες του FoodLife. Το «καλάθι των νονών» θα περιλαμβάνει μια μεγάλη ποικιλία σε παιχνίδια και παιχνιδολαμπάδες και θα διαρκέσει μέχρι το Μεγάλο Σάββατο. Υπενθυμίζεται ότι τα Χριστούγεννα είχε εφαρμοσθεί ανάλογο «καλάθι» από δεκάδες καταστήματα παιχνιδιών ενώ ανάλογη αναμένεται να είναι η ανταπόκριση των επιχειρήσεων και για το «καλάθι των νονών». 

«Καλάθι του Πάσχα»

Επίσης στις 5 Απριλίου αναμένεται να εφαρμοσθεί από τις αλυσίδες σούπερ μάρκετ το «καλάθι του Πάσχα» το οποίο και αυτό θα διαρκέσει μέχρι το Μεγάλο Σάββατο. Το «καλάθι του Πάσχα» θα περιλαμβάνει αρνιά, κατσίκια, τσουρέκια και σοκολατένια αβγά.  

Την ίδια στιγμή αντίστροφα μετρά ο χρόνος για ανακοινωθεί ξανά από την ιχθυαγορά της Βαρβακείου Αγοράς στην Αθήνα «καλάθι» με ψάρια για να μπορέσουν να αγοράσουν κυρίως μπακαλιάρο οι καταναλωτές για τον εορτασμό της 25ης Μαρτίου. Επίσης, θα υπάρξει και προτροπή από το υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων προς τις αλυσίδες σούπερ μάρκετ να συμπεριλάβουν από την επόμενη Τετάρτη στο «καλάθι του νοικοκυριού» και μπακαλιάρο, το παραδοσιακό έδεσμα που συνηθίζεται να καταναλωτές την 25η Μαρτίου. 

Σημειώνεται ότι είναι θέμα λίγων ημερών η ανακοίνωση του υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων για την παράταση της ισχύος του «καλαθιού του νοικοκυριού» μέχρι το τέλος Ιουνίου.  Σε ότι αφορά την ανανέωση του «καλαθιού» του νοικοκυριού, σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων Άδωνις Γεωργιάδης από το σύνολο των 1.134 προϊόντων σε 1.000 προϊόντα οι τιμές παρέμειναν σταθερές, σε 72 προϊόντα οι τιμές μειώθηκαν και σε 62 προϊόντα αυξήθηκαν.

Μιλώντας στο FoodLife ο Γενικός Γραμματέα Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή Σωτήρης Αναγνωστόπουλος επισημαίνει ότι «πλέον το καλάθι είναι ένας οδηγός για όλη την αγορά διαμορφώνοντας καταναλωτικές συμπεριφορές για το που μπορούν να βρουν οι καταναλωτές προϊόντα, πολλά από τα οποία δεν έχουν ανατιμηθεί εδώ και αρκετούς μήνες».

Παράλληλα, σύμφωνα με τον Σωτήρη Αναγνωστόπουλο το «καλάθι του νοικοκυριού» έχει υποχρεώσει αρκετές επιχειρήσεις να συγκρατήσουν τις τιμές προϊόντων τόσο μέσα στο καλάθι, όσο και σε αρκετά προϊόντα που βρίσκονται έξω από αυτό.  κάποιες κατηγορίες έξω από το καλάθι. Πρέπει να σας πω επίσης, ότι στο υπουργείο συνεχίζουμε με αμείωτη ένταση τους ελέγχους σε όλη την εφοδιαστική αλυσίδα και ειδικά αυτές τις ημέρες πριν από το Πάσχα αναμένεται να του εντείνουμε».

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις