Αναμένεται να προστεθούν νέες κατηγορίες προϊόντων προκειμένου να αναθερμανθεί το αγοραστικό ενδιαφέρον των καταναλωτών

Του Δημήτρη Χριστούλια

Με το «καλημέρα» ο νέος υπουργός Ανάπτυξης Κώστας Σκρέκας αποφάσισε την επέκταση του «καλαθιού του νοικοκυριού» μέχρι το τέλος του χρόνου.

Ένα μέτρο που βρίσκεται σε ισχύ από τις 1 η Νοεμβρίου του περασμένου έτους, και ειδικά του πρώτους μήνες είχε δώσει την δυνατότητα σε χιλιάδες καταναλωτές να βρουν βασικά τρόφιμα αλλά και άλλα προϊόντα καθημερινής ανάγκης σε ιδιαίτερα ανταγωνιστικές τιμές.

Όπως επισημαίνουν εκπρόσωποι των αλυσίδων σούπερ μάρκετ πρόκειται για μια δράση η οποία το τελευταίο διάστημα έχει ατονήσει με τους περισσότερους καταναλωτές να στρέφουν το ενδιαφέρον τους στις προσφορές που γίνονται εκτός του «καλαθιού του νοικοκυριού». Χαρακτηριστικές ήταν οι δηλώσεις που έκανε πρόσφατα ο γενικός διευθυντής της
Ένωσης Σούπερ Μάρκετ Ελλάδος Απόστολος Πεταλάς, σύμφωνα με τον οποίο «το μέτρο έχει ήδη συμπληρώσει 8 μήνες ύπαρξης και ενώ στην αρχή είχε κερδίσει το ενδιαφέρον των καταναλωτών, βλέπουμε ότι σιγά σιγά ατονεί, καθώς οι καταναλωτές αναζητούν συνεχώς νέες προσφορές σε νέες κατηγορίες προϊόντων».

Σύμφωνα με πληροφορίες, στο υπουργείο Ανάπτυξης ήδη αναζητούν τρόπους προκειμένου να αναθερμάνουν το αγοραστικό ενδιαφέρον των καταναλωτών για το «καλάθι του νοικοκυριού».

Στο πλαίσιο αυτό το αμέσως επόμενο διάστημα αναμένεται να ανανεώσουν τις κατηγορίες που το απαρτίζουν καταργώντας κάποιες οι οποίες δεν παρουσιάζουν ιδιαίτερο εμπορικό ενδιαφέρον. Κατηγορίες προϊόντων τις οποίες πρόκειται να τις αντικαταστήσουν με κάποιες άλλες οι οποίες έχουν μεγαλύτερο αγοραστικό ενδιαφέρον.

Επίσης το «καλάθι του νοικοκυριού» θα συνεχίζει να ανανεώνεται σε περιόδους όπου υπάρχει μεγαλύτερη ανάγκη για την αγορά συγκεκριμένων προϊόντων όπως είναι αυτή των Χριστουγέννων. Σήμερα το «καλάθι του νοικοκυριού» αποτελείται από 60 κατηγορίες προϊόντων, μεταξύ των οποίων γάλα, ψωμί, κρέας, όσπρια, ζυμαρικά, σαμπουάν, χαρτικά και άλλα. Οι βασικές κατηγορίες των προϊόντων δεν πρόκειται να αλλάξουν. Ωστόσο αναμένεται να αντικατασταθούν ή και να προστεθούν κάποιες ακόμη.

Για παράδειγμα, χωρίς όμως ακόμη να έχει παρθεί ακόμη κάποια οριστική απόφαση, στο «καλάθι του νοικοκυριού» υπάρχουν προϊόντα όπως ο γαλλικός καφές, το τσάι, το κακάο, οι μαργαρίνες και πολλά άλλα για τα οποία θα εξετασθεί εάν υπάρχει εμπορικό ενδιαφέρον. Το ζητούμενο είναι το
«καλάθι του νοικοκυριού» να αποτελείται από εκείνα τα προϊόντα προκειμένου να αναθερμανθεί το αγοραστικό ενδιαφέρον των καταναλωτών. Ιδιαίτερη βαρύτητα θα δοθεί και στο μείγμα των προϊόντων που θα αποτελέσουν το νέο «καλάθι του νοικοκυριού» αναφορικά με τον
αριθμό των επώνυμων αλλά και των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας που θα περιλαμβάνονται μέσα σε αυτό.

Σημειώνεται ότι σήμερα «καλάθι του νοικοκυριού» διαθέτουν 17 αλυσίδες σούπερ μάρκετ και ηλεκτρονικά καταστήματα με συνολικά περίπου 1.200 προϊόντα, το οποίο ανανεώνουν κάθε Τετάρτη. Σχεδόν κάθε εβδομάδα από το σύνολο των 1.200 προϊόντων, περίπου σε 1.100 παραμένουν σταθερές ενώ στα υπόλοιπα 100 παρατηρούνται μικρές αυξομειώσεις.

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις