H έλευση της Carrefour δημιουργεί νέα δεδομένα για τις εκπτωτικές αλυσίδες

Πώς η δραστηριότητα της Carrefour θα επηρεάσει τους υπόλοιπους "παίκτες" των εκπτωτικών αλυσίδων
Η επιστροφή της γαλλικής εταιρείας στο ελληνικό λιανεμπόριο τροφίμων, έρχεται να ταράξει τα νερά των discounters και να δημιουργήσει νέα δεδομένα για τις εκπτωτικές αλυσίδες. Η εταιρεία φαίνεται ότι θα αυξήσει τον ανταγωνισμό μεταξύ των εκπτωτικών αλυσίδων εξαιτίας της ευρείας γκάμας εκπτωτικών προϊόντων που διαθέτει αλλά και χάρη στη λειτουργία των καταστημάτων SUPECO που πρόκειται να αναπτύξει η εταιρεία.
Τι είναι τα καταστήματα SUPECO
Όπως έγινε γνωστό, μεταξύ των τύπων καταστήματος που θα αναπτύξει η αλυσίδα στη χώρα μας είναι τα καταστήματα SUPECO που υπάγονται στην κατηγορία του soft discounter. Τελευταίος soft discounter που είχε δραστηριοποιηθεί στην Ελλάδα ήταν η αλυσίδα Dia, το 80% της οποίας ανήκε στην Carrefour και το 20% στην «Μαρινόπουλος».
Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις