Οι επενδύσεις που πραγματοποιούν ΑΒ Βασιλόπουλος, Σκλαβενίτης, Μασούτης, Lidl και My market.

Οι πρωταγωνιστές του οργανωμένου λιανεμπορίου και των σούπερ μάρκετ, ΑΒ Βασιλόπουλος, Σκλαβενίτης, Lidl Hellas, Μασούτης και My market, προχωρούν σε σημαντικές επενδύσεις προκειμένου  να παραμείνουν στην κορυφή των προτιμήσεων του αγοραστικού κοινού και το 2022. Με απώτερο στόχο να αυξήσουν την επιρροή τους στο καταναλωτικό κοινό, προβαίνουν σε επενδύσεις συνολικού ύψους 270 εκατομμυρίων.

Σημαντικές επενδύσεις για τα μεγάλα σούπερ μάρκετ

Σύμφωνα με ρεπορτάζ του ot.gr και της δημοσιογράφου Ξανθής Γούναρη, εταιρεία “Σκλαβενίτης”, σχεδιάζει για το 2022 την αναβάθμιση 40 νέων καταστημάτων ενώ έχει προϋπολογίσει επενδύσεις ύψους 50 εκατομμυρίων ευρώ. Παράλληλα, αναμένεται να επεκτείνει το δίκτυο των ηλεκτρονικών της καταστημάτων σε περισσότερες πόλεις της χώρας, καθώς και να εγκαινιάσει μέσα στο 2022, ένα νέο κατάστημα στη Γλυφάδα και δύο dark stores (κέντρα διαλογής που εξυπηρετούν τις ηλεκτρονικές πωλήσεις) στην περιοχή της Αττικής.

Μεγαλεπίβολα τα σχέδια και της “ΑΒ Βασιλόπουλος”, που αριθμεί 100 καταστήματα AB Shop &Go και φέτος πρόκειται να διευρύνει το δίκτυο με 50 νέα καταστήματα. Η εταιρεία όπως κάθε χρονιά, έτσι και φέτος θα επενδύσει σε ανακαινίσεις πολλών καταστημάτων της αλλά και στο e-shop και τις εφαρμογές της προσαρμοζόμενη στις νέες ανάγκες της αγοράς. Το ύψος των επενδύσεων θα αγγίζει τα 60 εκατομμύρια ευρώ.

Η Lidl Hellas, αναμένεται μέσα στο 2022, να προσθέσει στο δυναμικό της 5 νέα καταστήματα, με το ύψος των επενδύσεων να προβλέπεται στο ποσό των 100 εκατομμυρίων ευρώ. Προς το παρόν, η αλυσίδα παραμένει πιστή  στον παραδοσιακό τρόπο ανάπτυξης, στοχεύοντας στην εξέλιξη των φυσικών καταστημάτων της.

Ο όμιλος METRO στον οποίο ανήκει η αλυσίδα σουπερμαρκετ My market, θα πραγματοποιήσει φέτος επενδύσεις 35 εκατομμυρίων ευρώ τα οποία θα διανεμηθούν για την ανάπτυξη του e-shop των καταστημάτων λιανικής πώλησης My market αλλά και της χονδρικής πώλησης METRO Cash and Carry. Επίσης, η εταιρεία θα προχωρήσει στην επέκταση του Κέντρου Διανομής της Β. Ελλάδας καθώς και σε ανακαίνιση πολλών καταστημάτων. Μεγάλης σημασίας είναι και η “πράσινη” πρωτοβουλία που αναλαμβάνει με την τοποθέτηση φωτοβολταϊκών στις στέγες των κτηρίων της.

Με τη σειρά της η βορειοελλαδίτικη εταιρεία  Μασούτης πρόκειται το νέο έτος να εγκαινιάσει καταστήματα σε Καβάλα, Ιωάννινα, Ναύπακτο και Λαμία, να λειτουργήσει νέο dark store στην Αθήνα και να εξελίξει το ηλεκτρονικό της κατάστημα και τις παρεχόμενες μέσω αυτού υπηρεσίες. Το σύνολο των επενδύσεων ,συμπεριλαμβανομένων των ανακαινίσεων σε πολλά καταστήματα της αλυσίδας, φτάνει τα 25 εκατομμύρια ευρώ.

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις