Στο 16,2% το μερίδιο των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας στα σούπερ μάρκετ

Της Ρομίνας Νικηφόρου

Το ποσοστό των καταναλωτών που στρέφεται προς τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας αυξάνεται διαρκώς, εν μέσω ακρίβειας, με αποτέλεσμα το μερίδιό τους στις συνολικές πωλήσεις  των σούπερ μάρκετ να φτάνει σε επίπεδα-ρεκόρ μετά το 2017.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας μετρήσεων IRI, το μερίδιο των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας κατά την περίοδο «Ιανουάριος- Νοέμβριος 2022» διαμορφώθηκε στο 16,2%. Το ποσοστό αυτό είναι το υψηλότερο μετά το 2017 όταν και είχε διαμορφωθεί στο 16,3% και ενώ το ρεκόρ για την ελληνική αγορά καταγράφηκε το 2014 όταν εν μέσω οικονομικής κρίσης έφτασε στο 19%.

Οι πωλήσεις των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας αυξήθηκαν κατά 15% τον Νοέμβριο του 2022 ενώ μέχρι τον προηγούμενο μήνα είχαν αυξηθεί κατά 13,9%.

Στη στροφή των καταναλωτών προς τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας σε κατηγορίες όπως τα γαλακτοκομικά είχε αναφερθεί μιλώντας στο FoodLife και ο Χρήστος Αποστολόπουλος, πρόεδρος του Συνδέσμου Ελληνικών Βιομηχανιών Γαλακτοκομικών Προϊόντων επισημαίνοντας πως οι καταναλωτές πλέον αγοράζουν πιο φθηνά προϊόντα και περισσότερα ιδιωτικής ετικέτας, τα όποια συνήθως δεν είναι ελληνικά, κάτι που επηρεάζει και τις πωλήσεις της εγχώριας αγοράς.

Από την πλευρά του, ο υπουργός Ανάπτυξης, Άδωνις Γεωργιάδης στην πρόσφατη συνέντευξη Τύπου στο υπουργείο Ανάπτυξης αναφερόμενος στην επίδραση που έχει το «καλάθι του νοικοκυριού» στις αγορές των καταναλωτών στα σούπερ μάρκετ, σημείωσε ότι πολλά επώνυμα προϊόντα έχουν ήδη χάσει μεγάλο μερίδιο στην αγορά επειδή δεν συμμετέχουν στο καλάθι.

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις