Στο FoodLife μιλάει ο οινοποιός Γιώργος Σκούρας.

Της Ρομίνας Νικηφόρου

Με επισκέπτες – φίλους του κρασιού «γέμισε» την Κυριακή 13 Νοεμβρίου το Κτήμα Σκούρας στην Αργολίδα το οποίο άνοιξες πόρτες του, όπως και εκατοντάδες οινοποιεία σε όλη τη χώρα, στο πλαίσιο του εορτασμού της Παγκόσμιας Ημέρας Οινοτουρισμού.

«Τα οινοποιεία ήταν γεμάτα με οινόφιλους, έγινε ”παρέλαση” από κόσμο» σημειώνει στο FoodLife ο γνωστός οινοποιός Γιώργος Σκούρας, προσθέτοντας πως η ανάπτυξη του οινοτουρισμού αποτελεί πλέον μία πραγματικότητα και για τη χώρα μας, τόσο από Έλληνες όσο και ξένους επισκέπτες. Ξεχωριστή αναφορά κάνει ο κ. Σκούρας στις γυναίκες που αποτελούν όπως λέει «μοχλό ανάπτυξης» για το ελληνικό κρασί, καθώς αγαπούν το προϊόν και επισκέπτονται τα οινοποιεία της χώρας θέλοντας να βιώσουν την εμπειρία της ξενάγησης και της γευστικής δοκιμής.

Όσον αφορά στις προτιμήσεις των καταναλωτών στη χώρα μας, το λευκό κρασί παραμένει το δημοφιλέστερο με το ροζέ να «ανεβαίνει» συνεχώς τα τελευταία χρόνια.

Περιγράφοντας τις συνθήκες που έχουν διαμορφωθεί στον κλάδο του εμφιαλωμένου κρασιού εν μέσω πληθωριστικών πιέσεων, ο Γιώργος Σκούρας επισημαίνει την εκτόξευση του ενεργειακού κόστους, των λιπασμάτων αλλά και των υλικών συσκευασίας. «Οι φιάλες εκτός από δυσεύρετες, έχουν ανατιμηθεί και κατά 115%» επισημαίνει χαρακτηριστικά.

Οι ανατιμήσεις έχουν γίνει στο τελικό προϊόν που πωλείται προς τους καταναλωτές,  φτάνουν συνολικά το 6-10% καθώς όπως εξηγεί ο κ. Σκούρας γίνεται μεγάλη προσπάθεια να συγκρατηθούν οι τιμές.

Θετικά πάντως είναι τα μηνύματα στο πεδίο των εξαγωγών. «Στο εξαγωγικό κομμάτι έχουμε πάει περίφημα και  αυτό σημαντική ήταν η συμβολή του τουρισμού» υπογραμμίζει ο Γιώργος Σκούρας. 

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις