O Σταύρος Στυλιανίδης μιλά στο FoodLife για την εξαγωγική πορεία των προϊόντων τους

Της Κωνσταντίνας Χελιδώνη

Σε Ευρώπη, Καναδά αλλά και Νότια Κορέα «ταξιδεύουν» τα προϊόντα της Amvrosia Gourmet κάνοντας γνωστή την ελληνική μεσογειακή διατροφή μέσα από την μορφή των πατέ. Οι εμπνευστές και ιδιοκτήτες της επιχείρησης, Σταύρος και Άρης Στυλιανίδης έδωσαν έμφαση στη ποιότητα και έφτιαξαν πλήθος προσμίξεων σε πατέ από πατέ λαχανικών, σκορδαλιά με ρεβίθια μέχρι πατέ μελιτζάνας και πιπεριάς αλλά και σως, γλυκά αλείμματα και αρωματικά φυτά σε λάδι. Μάλιστα, η διείσδυση των προϊόντων τους στο εξωτερικό είναι τόσο μεγάλη με τις εξαγωγές να καταλαμβάνουν το 60%, ενώ από τα πιο πρόσφατα προϊόντα που προστέθηκαν στη λίστα είναι τα μίγματα αλατιών σε μύλους αλλά και τα χούμους.

Όπως αναφέρει στο FoodLife ο Στ. Στυλιανίδης: «βγάλαμε στην αγορά χούμους με μελιτζάνα, με λιαστή ντομάτα κ.α. Στόχος μας ήταν να μάθουμε στο καταναλωτικό κοινό του εξωτερικού να τρώνε το περιζήτητο χούμους με γεύσεις πιο ελληνικές». Τα προϊόντα της εταιρείας είναι τοποθετημένα στα ράφια των αγορών της Γερμανίας, της Αγγλίας, της Ισπανίας, της Νορβηγίας, της Σουηδίας, του Βελγίου, της Ολλανδίας, της Δανίας, της Αυστραλίας, της Νότιας Κορέας αλλά και του Καναδά. Ως επί το πλείστον τα προϊόντα διατίθενται σε μεγάλες ξενοδοχειακές αλυσίδες, σε delicatessen μαγαζιά, σε κρουαζιερόπλοια, σε βιοτεχνίες ζυμαρικών και αρτοποιίας, σε μεγάλα δίκτυα διανομής κ.α.

Καινοτόμα προϊόντα

Η πρώτη εξαγωγή των προϊόντων της Amvrosia Gourmet έγινε στην Γαλλία το 2004 και από τότε η δραστηριότητα τους στο εξωτερικό έχει κάθε χρόνο ανοδική τάση. Το εργοστάσιο της εταιρείας βρίσκεται στο Κηφισό και έχει δυναμικότητα χιλίων βάζων την ώρα ενώ τα συστατικά των προϊόντων τους στον μεγαλύτερο όγκο τους προέρχονται από διάφορα μέρη της Ελλάδας. «Ο πατέρας μου εντάχθηκε το 1994 στον χώρο των εξειδικευμένων τροφίμων πιστεύοντας ότι αυτό το μοντέλο διατροφής, η μεσογειακή, είναι η πιο υγιεινή. Το συγκριτικό μας πλεονέκτημα ως χώρα αλλά και η ολοένα μεγαλύτερη ζήτηση καινοτόμων προϊόντων ήταν οι λόγοι που τον έκαναν να ασχοληθεί με αυτό το επάγγελμα. Μέχρι τότε στην αγορά υπήρχε μόνο το πατέ ελιάς έτσι αποφάσισε να δημιουργήσει πατέ με λαχανικά και αρωματικά βότανα σε λάδι έχοντας όλα ένα κοινό συστατικό, το ελληνικό ελαιόλαδο. Σήμερα, μετράμε στην εταιρεία μας πολλούς διαφορετικούς κωδικούς προϊόντων, με τα πιο σπάνια προϊόντα μας να είναι το πατέ μελιτζάνας, σπανακιού, παντζαριού, ιμάμ μπαϊλντί, κάπαρης και πράσου ενώ από τα πιο ιδιαίτερα στη συλλογή μας είναι τα αρωματικά πατέ (δυόσμο, θυμάρι, ρίγανη, εστραγκόν, βασιλικός, άνηθος) αλλά και τα γκουρμέ αλάτια» περιγράφει ο επιχειρηματίας.

Παρουσία στην Sial 2022

Στόχος της εταιρείας για το επόμενο διάστημα είναι όπως αναφέρουν τα στελέχη της να αυξήσουν το πελατολόγιό τους στις υπάρχουσες χώρες αλλά και να μπουν σε νέες αγορές. «Μετά από δύο χρόνια που δεν είχαμε βγει στο εξωτερικό και δεν είχαμε παρουσία στις εκθέσεις, θα επικεντρωθούμε  πλέον σε αυτές για αυτό και θα είμαστε στην Sial 2022. Ευελπιστούμε ότι μέσα από την έκθεση θα ενισχυθεί περαιτέρω η παρουσία μας στο εξωτερικό» καταλήγει ο Στ. Στυλιανίδης.

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις