Στο FoodLife μιλά ο ιδρυτής, Σπύρος Καλούδης

Της Κωνσταντίνας Χελιδώνη

Νέα επένδυση άνω του 1 εκατ. ευρώ υλοποιεί η Κερκυραϊκή Ζυθοποιία, προκειμένου να ανταποκριθεί στη συνεχώς αυξανόμενη ζήτηση των προϊόντων της, τόσο από την εγχώρια όσο και από τη διεθνή αγορά. Σύμφωνα με τα όσα δηλώνει αποκλειστικά στο FoodLife, ο ιδρυτής της εταιρείας, Σπύρος Καλούδης η νέα επένδυση θα διπλασιάσει τον όγκο της παραγωγής της Corfu Beer και θα δώσει τη δυνατότητα στην εταιρεία να ανοίξει δίαυλο επικοινωνίας με περισσότερες ενδιαφερόμενες αγορές του εξωτερικού, ενισχύοντας τη παρουσία του ελληνικού brand. «Περιμένουμε τις αδειοδοτήσεις, εντός των επόμενων ημερών, καθώς η επένδυση περιλαμβάνει και την επέκταση του κτιρίου. Ευελπιστούμε ότι μέσα στο 2023 θα έχει ολοκληρωθεί το μεγαλύτερο μέρος αυτής της επένδυσης, ώστε στη συνέχεια να βάλουμε σε εφαρμογή και περαιτέρω επενδύσεις» επισημαίνει χαρακτηριστικά ο επιχειρηματίας. Η Κερκυραϊκή Ζυθοποιία ιδρύθηκε το 2006 στην Κέρκυρα, παράγει μια σειρά από καινοτόμα προϊόντα, με το 90% να αφορά τις Corfu Beer μπύρες (περιλαμβάνει 12 κωδικούς) και το 10% τα Royal Ionnian προϊόντα όπως είναι το Ginger Ale, Soda Lemon & Lime κ.α. Μάλιστα, η εταιρεία που βρίσκεται στον Αρίλλα ένα χωριό στη Βόρεια Κέρκυρα διαθέτει παρουσία και στη διεθνή αγορά εξάγοντας τα προϊόντα της σε Ιταλία, Βρετανία και προσφάτως στην Πολωνία.

Το αναπτυξιακό πλάνο

Με την επέκταση της γραμμής παραγωγής να αποτελεί στρατηγική προτεραιότητα για το «καμάρι» της Κέρκυρας, την Corfu Beer, η νέα επένδυση που θα υλοποιήσει η Κερκυραϊκή Ζυθοποιία περιλαμβάνει, παράλληλα, τον εκσυγχρονισμό του εξοπλισμού με φιλοπεριβαλλοντικό πρόσημο, ώστε να μειωθεί η κατανάλωση ενέργειας εντός των κτιριακών εγκαταστάσεων αλλά και να αναπτυχθεί το τμήμα R&D. «Δίνουμε ιδιαίτερη σημασία στο τμήμα Έρευνας και Ανάπτυξης. Προτεραιότητά μας είναι να παρακολουθούμε συνεχώς τις ανάγκες των καταναλωτών στην Ελλάδα και στο εξωτερικό και να τους προσφέρουμε συνεχώς νέα καινοτόμα προϊόντα. Άρα, λοιπόν το τμήμα R&D είναι το όπλο που θα μας οδηγήσει στην επέκτασή μας στο εξωτερικό παρουσιάζοντας στη διεθνή αγορά ποιότητα και αξιακή καινοτομία» υπογραμμίζει ο Σπ. Καλούδης.

Κινητήριος δύναμη… ο τουρισμός

Παρά τις προκλήσεις της πανδημίας και του ευρύτερου μακροοικονομικού περιβάλλοντος, η μικροζυθοποιία της Κέρκυρας παρουσιάζει σημαντική ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια, ενώ το 2022 φαίνεται ότι θα κλείσει με αύξηση του όγκου της κατά 48% σε σχέση με πέρυσι, και αυξημένος κατά 20% σε σχέση με το 2019. Όπως δηλώνει ο ιδρυτής της Corfubeer, η επιτυχία του προϊόντος κρύβεται στον τουρισμό, που αποτελεί κινητήριο δύναμη για την ελληνική μπύρα. «Στην ουσία δεν παράγουμε απλά προϊόντα. Μότο μας είναι ότι παράγουμε συναίσθημα. Ο λόγος που ιδρύθηκε η ζυθοποιία μας δεν ήταν το κέρδος αλλά πάνω απ’ όλα ήταν η επιθυμία μας να προσφέρουμε στον επισκέπτη του νησιού αυθεντική, ελληνική κερκυραϊκή εμπειρία. Για παράδειγμα φέτος ξεπεράσαμε στην Κέρκυρα το 1,5 εκατομμύριο επισκέπτες. Θεωρούμε, λοιπόν, ότι είμαστε ένα κομμάτι του πολιτισμού που διαθέτει το νησί» περιγράφει ο ζυθοποιός.

Προϊόντα

Η γκάμα της εταιρείας περιλαμβάνει μπύρες όπως είναι η Red Ale Special, η Dark Ale, η Corfu Beer Pilsner, η Amorosa Weiss, η Cellar 15, η Lager, η Hoppy & Free κ.α. «Έχουμε 12 κωδικούς οι οποίοι πρεσβεύουν την αξιακή καινοτομία που προωθούμε στην αγορά, η οποία διαφέρει ριζικά από τη συνήθη πρακτική της τεχνολογικής καινοτομίας. Για παράδειγμα η Hoppy & Free δεν είναι ένα αφέψημα από κριθάρι αλλά είναι μια ολοκληρωμένη μπύρα, χυμώδης με μεγάλη γκάμα από δημητριακά και λυκίσκους και με όλη την μαγιά της. Είναι μια απόλυτα γευστική εμπειρία. Όπως καινοτόμα είναι και η Corfu Beer Cellar 15, μια μπύρα με διάρκεια ζωής μόνο 15 ημέρες, αφιλτράριστη, απαστερίωτη και ζωντανή» καταλήγει ο Σπ. Καλούδης.

Διαβάστε επίσης: 

Υψηλές πτήσεις για την ελληνική μικροζυθοποιία – Προϊόντα που ταξιδεύουν στις διεθνείς αγορές

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις