Λιγότερο προϊόν αλλά η ίδια τιμή για τους καταναλωτές

Καθώς ο πληθωρισμός συνεχίζεται οι εταιρείες εφαρμόζουν μια νέα στρατηγική για να αντιμετωπίζουν τις πιέσεις. Πρόκειται για το φαινόμενο που έχει γίνει παγκοσμίως γνωστό με τον όρο “Shrinkflation“, δηλαδή τη συρρίκνωση των συσκευασιών κατά την οποία οι κατασκευαστές για να μειώσουν το κόστος πουλούν λιγότερο προϊόν χωρίς να αλλάξουν την τιμή.

Ο λόγος που οι εταιρείες μειώνουν τα προϊόντα τους εδώ και χρόνια είναι επειδή οι καταναλωτές προσέχουν λιγότερο την απώλεια μερικών γραμμαρίων από ό,τι κάνουν με τις αυξήσεις των τιμών.

Σύμφωνα με ρεπορτάζ του Mega, τα προϊόντα έχουν μεταβληθεί ως εξής:

– Πατατάκια, από 150 gr σε 130 gr

– Χαρτί υγείας, από 1.500 gr στα 1.300 gr

– Απορρυπαντικό, από 65 σε 60 μεζούρες

– Τόνος, από 200 gr στα 180 gr

– Κεσεδάκι γιαούρτι, από 200 gr στα 150gr

– Ζυμαρικά, από 450 gr στα 400 gr

Συρρίκνωση των συσκευασιών – Επεκτείνεται και σε δημοφιλή προϊόντα

Μια από τις πιο γνωστές σοκολάτες παγκοσμίως έπεσε επίσης θύμα του “Shrinkflation”. Πρόκειται για το αγαπημένο Snickers το οποίο παράγεται από την αυστραλιανή εταιρεία Mars Wrigley. Η εταιρεία συνεχίζει να παράγει τη σοκολάτα στην Αυστραλία, μετά τη μεταφορά της παραγωγής στην Κίνα. Μπορεί τον Αύγουστο να έφερε τις γνωστές μπάρες πίσω στην πατρίδα τους αλλά λόγω του υψηλότερου κόστους παραγωγής οι συσκευασίες συρρικνώθηκαν. Συγκεκριμένα, οι καταναλωτές θα βρουν σύντομα τις κανονικές μπάρες Snickers των 50 γραμμαρίων να έχουν αντικατασταθεί από μικρότερες εκδόσεις των 44 γραμμάρια αλλά την τιμή να μένει αμετάβλητη στα 2 δολάρια.

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις