«Στόχος μας να ανανεώσουμε την προϊοντική μας ταυτότητα, μένοντας πάντα συνεπείς δίπλα στους καταναλωτές», επισημαίνει στο FoodLife η εμπορική διευθύντρια και επικεφαλής Marketing της εταιρείας Μαριλένα Νιτσιάκου

Του Δημήτρη Χριστούλια 

Με σύμμαχο την ποιότητα των προϊόντων και έχοντας στο επίκεντρο της εμπορικής στρατηγικής της, τους καταναλωτές η ηπειρώτικη βιομηχανία «Νιτσιάκος» αναμένεται να προχωρήσει το επόμενο διάστημα σε ανανέωση της προϊοντικής της ταυτότητας.

Την ίδια στιγμή η εταιρεία συνεχίζει με αμείωτη ένταση τις επενδύσεις με στόχο την συνεχή παραγωγή καινοτόμων και υψηλής διατροφικής αξίας προϊόντων αλλά και την δημιουργία νέων θέσεων απασχόλησης. Μιλώντας αποκλειστικά στο FoodLife η εμπορική διευθύντρια και επικεφαλής Marketing της εταιρείας Μαριλένα Νιτσιάκου επισημαίνει ότι «η εταιρεία συνεχίζει αδιάκοπτα να παράγει καθημερινά ποιοτικά τρόφιμα ενώ σύντομα θα ανανεωθεί και η προϊοντική ταυτότητα. Στόχος μας είναι να προσφέρουμε στους καταναλωτές τα ποιοτικότερα προϊόντα στις πιο ανταγωνιστικές τιμές. Αυτό κάνουμε εδώ και 50 χρόνια, αυτό θα συνεχίζουμε να κάνουμε και στο μέλλον».

Η «Νιτσιάκος» αποτελεί μια από τις μεγαλύτερες παραγωγούς κοτόπουλου της χώρας δημιουργώντας ωστόσο και άλλα προϊόντα κρέατος από γαλοπούλα, κουνέλι, αρνί και μοσχάρι. Στον όμιλο «Νιτσιάκος»  εκτός από την βιομηχανία τροφίμων, περιλαμβάνονται εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην παραγωγής και εμπορία δημητριακών και αλεύρων, ζωοτροφών και πρώτων υλών για ζωοτροφές καθώς επίσης και τις ξενοδοχειακές μονάδες Hotel du Lac στα Ιωάννινα και Hotel Marilena στην Κέρκυρα.

“Η φάρμα του ομίλου «Νιτσιάκος» επιφάνειας 2.500 στρεμμάτων, βρίσκεται στη σκιά της Τύμφης. Εδώ, μεγαλώνουν μοσχάρια ελληνικής εκτροφής σε ένα ιδανικό περιβάλλον, όπου υπάρχουν και καλλιεργήσιμες εκτάσεις με τριφύλλι και σιτηρά για τη διατροφή των ζώων” 

Αύξηση πωλήσεων

Ο Όμιλος «Νιτσιάκος», απ’ όλες τις εταιρείες και τις επιχειρηματικές δραστηριότητες βρίσκεται σε τροχιά ανάπτυξης, με τις συνολικές πωλήσεις το 2022 να σημειώσουν αύξηση 21,8% φτάνοντας τα 490,55 εκατ. ευρώ και τα κέρδη προ φόρων κέρδη στα 16,26 εκατ.

Η εταιρεία ενίσχυσε τις πωλήσεις της εκτός Ελλάδας, καθώς αυτές ξεπέρασαν πέρυσι το 10% στα 50 εκατ. ευρώ, από 9,21% που ήταν το μερίδιό τους επί του συνολικού τζίρου το 2021. «Στόχος μας είναι η εταιρεία να επενδύει συνεχώς τόσο σε ανθρώπινο δυναμικό όσο και σε τεχνολογικό εξοπλισμό. Μόνο το 2022 οι επενδύσεις σε πάγιο εξοπλισμό, ξεπέρασαν τα 5,5 εκατ. ευρώ», επισημαίνει η Μ. Νιτσιάκου. Παράλληλα η «Νιτσιάκος» έχει ενταχθεί στον Αναπτυξιακό Νόμο, με στόχο να γίνουν επενδύσεις ύψους  8,255 εκατ. ευρώ που αφορούν στον εκσυγχρονισμό υφιστάμενης μονάδας εκκόλαψης και επέκταση της δυναμικότητάς της.

Διασφάλιση ποιότητας

«Για εμάς η ποιότητα των προϊόντων μας είναι αδιαπραγμάτευτη. Για αυτόν τον λόγο η «Νιτσιάκος» εφαρμόζει υψηλά στάνταρ υιοθετώντας αυστηρές διαδικασίες και συστηματικούς ελέγχους σε όλο το παραγωγικό και μη φάσμα. Αξίζει να σημειωθεί ότι οι έλεγχοι που πραγματοποιούνται ξεπερνούν τους 800 την εβδομάδα και είναι πολλαπλάσιοι αυτών που ορίζει η ευρωπαϊκή νομοθεσία», καταλήγει η Μ. Νιτσιάκου.

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις