Πώς σχεδιάζει ο όμιλος την ενίσχυση της παρουσίας του στη χονδρεμπορική αγορά

Σε ένα μοντέλο μικρότερων καταστημάτων Metro Cash & Carry, σε νησιά της χώρας τα οποία παρουσιάζουν κίνηση  κατά κύριο λόγο τους καλοκαιρινούς μήνες και όχι ολόκληρο τον χρόνο, προσανατολίζεται ο όμιλος Μetro.

Όπως επεσήμανε στο περιθώριο της έκθεσης HORECA, ο επικεφαλής της Μetro, Αριστοτέλης Παντελιάδης το μοντέλο ενός μικρότερου καταστήματος χονδρικής του Ομίλου έχει δοκιμαστεί προς το παρόν στα Φιλιατρά και στη Ζάκυνθο.  Ο όμιλος, όπως επεσήμανε στρέφει το ενδιαφέρον για τη δημιουργία αντίστοιχων καταστημάτων σε νησιά όπως η Μυτιλήνη, η Σάμος, η Κως και η Κεφαλονιά. Σε ό,τι αφορά τα μικρότερα νησιά των Κυκλάδων, εκεί όπως ανέφερε, χρειάζεται σχεδιασμός ενός διαφορετικού μοντέλου καταστήματος για το οποίο παρέπεμψε πιθανόν σε μεταγενέστερο χρόνο.

Πέραν του νέου μοντέλου που σχεδιάζεται  για τα νησιά παράλληλα έχει ήδη δρομολογηθεί η δημιουργία ενός νέου Metro Cash & Carry στη Δράμα περί τα τέλη του χρόνου και έως τις αρχές του 2025.

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις