Η Mastercard για 3η συνεχή χρονιά ένωσε τις δυνάμεις της με το Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης.

Το 62ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης πραγματοποιήθηκε από τις 4 έως τις 14 Νοεμβρίου, τόσο σε φυσικούς χώρους όσο και στο online περιβάλλον, μέσω της διαδικτυακής πλατφόρμας της διοργάνωσης.  

Η Mastercard, σταθερός αρωγός του θεσμού,  μεταμόρφωσε και φέτος το εκδοτήριο του φεστιβάλ στην πλατεία Αριστοτέλους σε Cashless Point of Sale, όπου η αγορά των εισιτηρίων γινόταν αποκλειστικά με κάρτες πληρωμών, συμβάλλοντας έτσι στην εύκολη, γρήγορη και ασφαλή αγορά εισιτηρίων. 

Επιπλέον, οι κάτοχοι καρτών Mastercard®, με κάθε αγορά εισιτηρίου, από οποιοδήποτε ταμείο του Φεστιβάλ ή με online αγορά, είχαν τη δυνατότητα να συμμετέχουν αυτόματα στην κλήρωση, διεκδικώντας διπλές προσκλήσεις για επερχόμενες προβολές. Συγκεκριμένα, 300 τυχεροί είχαν την ευκαιρία να κερδίσουν μια από τις 200 φυσικές προσκλήσεις του Φεστιβάλ ή μια από τις 100, για τις online προβολές.    

Κατά τη διάρκεια της φετινής διοργάνωσης, οι θεατές είχαν τη δυνατότητα να απολαύσουν περίπου 200 ταινίες, εκ των οποίων 35 μεγάλου μήκους και 15 μικρού μήκους ελληνικές ταινίες, αλλά και πολλές ακόμα βραβευμένες και μη παραγωγές. Για πρώτη φορά φέτος, οι διαγωνιζόμενοι καλλιτέχνες έλαβαν μέρος σε τρία διεθνή διαγωνιστικά τμήματα και είχαν την ευκαιρία να διεκδικήσουν ακόμα περισσότερα βραβεία.  

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις