Τα καταστήματα τροφίμων έχουν μειώσει σημαντικά τις προωθητικές ενέργειες τους τελευταίους μήνες.

Της Αμαλίας Σοφιανοπούλου 

Αποκαλυπτικά είναι τα στοιχεία Nielsen IQ σύμφωνα με τα οποία έχουν μειωθεί σημαντικά οι προσφορές στα σούπερ μάρκετ τους τελευταίους μήνες. Αναλυτικότερα ενώ το πρώτο τρίμηνο του 2021 6 στα 10 επώνυμα (62,2%) ταχυκίνητα προϊόντα διατίθονταν σε προσφορά, τον Οκτώβριο υποχώρησε περίπου στα 3 ανά 10 προϊόντα (35,2).

Παράγοντες από τον κλάδο του λιανεμπορίου τροφίμων αποδίδουν την μείωση των προσφορών στο αυξημένο κόστος παραγωγής των προϊόντων καθώς αρκετές είναι οι εταιρίες παραγωγής και εμπορίας τροφίμων που προσπαθούν να απορροφήσουν τις ανατιμήσεις περιορίζοντας ωστόσο και τις προωθητικές τους ενέργειες.

Με τους καταναλωτές να είναι αναγκασμένοι να πληρώνουν πολύ περισσότερα χρήματα για την αγορά βασικών αγαθών αυξάνονται οι πωλήσεις των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας. Σύμφωνα με τα διαθέσιμα στοιχεία το μερίδιο των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας τον Ιούλιο  ανήλθε στο 22,4% ενώ τον Οκτώβριο αυξήθηκε στο 23,2%. Εξάλλου, αρκετές έρευνες αναφέρουν ότι πολλοί καταναλωτές είναι διατεθειμένοι να αλλάξουν μάρκα προϊόντων όταν αυτά ακριβαίνουν. Παράλληλα, οι ανατιμήσεις σε δεκάδες προϊόντα ευρείας κατανάλωσης που βρίσκονται σε πλήρη εξέλιξη έχουν οδηγήσει τους καταναλωτές να περιορίζουν τις αγορές τους στα απολύτως αναγκαία.

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις