Στόχος της εταιρείας είναι να συνεχίσει να προσφέρει στους καταναλωτές προϊόντα υψηλής ποιότητας, και να ενισχύει ολοένα και περισσότερο τη σχέση εμπιστοσύνης που έχει οικοδομήσει μαζί τους

Νέοι δρόμοι ανοίγονται για τη ΔΕΛΤΑ μετά την πώληση της θυγατρικής της στη Βουλγαρία, United Milk Corporation (UMC), η οποία αγοράστηκε από τα Ελληνικά Γαλακτοκομεία. 

Η συμφωνία που τελεί υπό την αίρεση ολοκλήρωσης των απαραίτητων εγκρίσεων από την Επιτροπή Ανταγωνισμού της Δημοκρατίας της Βουλγαρίας. έρχεται σε συνέχεια μιας σειράς εξαγορών που δρομολόγησε το Fund CVC όταν απέκτησε τον έλεγχο του ομίλου Vivartia περί τα τέλη του 2020 – από τη Δωδώνη μέχρι πιο πρόσφατα την Γκατένιο. Αποτελεί δε κίνηση κομβικής σημασίας για τη ΔΕΛΤΑ.

Στόχος της εταιρείας, στο εξής είναι η ενίσχυση της ηγετικής της θέσης στην εγχώρια αγορά γαλακτοκομικών προϊόντων και τροφίμων, η διεύρυνση του χαρτοφυλακίου της με νέες κατηγορίες προϊόντων και την παράλληλη ενδυνάμωση των υπαρχόντων brands.

Σε συνδυασμό με τις πρόσφατες κινήσεις αξιοποίησης ανενεργών παγίων (Εργοστάσια Ταύρου και Πλατέως Ημαθίας), με την πώληση της UMC η ΔΕΛΤΑ “ανοίγει τα φτερά της” για νέες αναπτυσσόμενες αγορές στον κλάδο γαλακτοκομικών και τροφίμων, με την ελληνική αγορά να παραμένει πάντα το επίκεντρο του ενδιαφέροντος της.

Επόμενες κινήσεις για τη ΔΕΛΤΑ είναι η συνεχής βελτιστοποίηση της παραγωγικής και εμπορικής της λειτουργίας, η συνεχιζόμενη επένδυση στην καινοτομία και τις νέες τεχνολογίες και στους ανθρώπους της, η ενίσχυση των συνεργασιών και συνεργειών στον πρωτογενή τομέα, τις νεοφυείς επιχειρήσεις αλλά και ερευνητικούς και αναπτυξιακούς φορείς και η συμβολή της στη βιωσιμότητα (sustainability).

Μοναδικός στόχος της εταιρείας είναι να συνεχίσει να προσφέρει στους καταναλωτές προϊόντα υψηλής ποιότητας, και να ενισχύει ολοένα και περισσότερο τη σχέση εμπιστοσύνης που έχει οικοδομήσει μαζί τους εδώ και χρόνια.

Όσον αφορά τα οικονομικά στοιχεία, ο κύκλος εργασιών της ΔΕΛΤΑ, μέλος του ομίλου Vivartia, ανήλθε το 2021 στα 279,57 εκατ. ευρώ από 275 εκατ. ευρώ το 2020 με καθαρά κέρδη 2,94 εκατ. ευρώ για το 2021, έναντι ζημιών 751 χιλιάδων ευρώ το 2020.

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις