Το 2020 είχε ξεκινήσει δυναμικά για τον Γρηγόρη τόσο σε ομιλικό όσο και σε εταιρικό επίπεδο αφού καταγράφηκε αύξηση των πωλήσεων σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2019.

Λόγω όμως, των αναγκαστικών μέτρων αναστολής της οικονομικής δραστηριότητας που επιβλήθηκαν από την πολιτεία εξαιτίας της πανδημίας, οι δραστηριότητες του Ομίλου δέχτηκαν μια μικρή μείωση, με αποτέλεσμα ο Κύκλος Εργασιών του να διαμορφωθεί σε € 42,6 εκ. (έναντι € 62,0 εκ. το 2019).

Σε όλη την διάρκεια της πανδημίας το δίκτυο καταστημάτων της Εταιρίας παρέμεινε ανοικτό και συνέχισε να εξυπηρετεί τους καταναλωτές μέσω delivery και take-away, διατηρώντας έτσι τις πωλήσεις σε τέτοιο επίπεδο ώστε να αποφευχθούν σημαντικές απώλειες.

Η λειτουργική κερδοφορία του Ομίλου, όπως αυτή απεικονίζεται από τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA), διαμορφώθηκε σε € 10,7 εκ. έναντι των € 16,2 εκ. της προηγούμενης χρήσης. Ισχυρή παρέμεινε η κεφαλαιακή διάρθρωση του Ομίλου, με το δείκτη των Ιδίων Κεφαλαίων προς το σύνολο Παθητικού να ανέρχεται σε 33%.

Στη διάρκεια του 2020 ο Όμιλος Γρηγόρης ανάπτυξε περαιτέρω το δίκτυό του, με το άνοιγμα και λειτουργία 33 νέων καταστημάτων σε Ελλάδα και εξωτερικό. Σε αυτό το αναπτυξιακό πλαίσιο, o Όμιλος και η Εταιρία στην παρούσα χρήση, απασχόλησαν κατά μέσο όρο 385 και 130 εργαζομένους αντίστοιχα.

Ταυτόχρονα ο Όμιλος, μέσω του δικτύου των καταστημάτων του, απασχολεί πάνω από 2.000 υπαλλήλους, προσφέροντας με αυτόν τον τρόπο θέσεις εργασίας στην Ελληνική Οικονομία. Ταυτόχρονα, ο Όμιλος Γρηγόρης, συνεχίζει να θέτει υψηλούς στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης (SDG’s) που αφορούν στον Άνθρωπο, την Κοινωνία και το Περιβάλλον.

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις