Παρά τις προσπάθειες, η αύξηση των τιμών είναι αναπόφευκτη

Εξαιτίας των μεγάλων ανατιμήσεων, μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ στη Γερμανία, προχωρούν σε επενδύσεις εκατομμυρίων προκειμένου να συγκρατήσουν όσο μπορούν τις τιμές. Οι αυξήσεις στο κόστος παραγωγής, μεταφοράς καθώς και προμήθειας ενέργειας έχουν οδηγήσει σε μεγάλη άνοδο τις τιμές που φτάνουν στους καταναλωτές, με αποτέλεσμα οι εταιρείες να προσπαθούν να βρούν άμεσα λύσεις.

Σύμφωνα με το Ινστιτούτο Οικονομικών Ερευνών Ifo του Μονάχου, σχεδόν όλες οι μεγάλες εταιρίες σούπερ μάρκετ σχεδιάζουν αυξήσεις των τιμών στα προϊόντα τους. «Όλες οι κατηγορίες προϊόντων θα επηρεαστούν λίγο – πολύ κάποια στιγμή, αλλά είναι τα φρέσκα προϊόντα που επηρεάζονται περισσότερο», πρόσθεσε ο επικεφαλής του Ομίλου Rewe και αναφέρθηκε στο αυξημένο κόστος π.χ. στις χάρτινες συσκευασίες και στην ηλεκτρική ενέργεια.

Η πρώτη εταιρία λιανικής πώλησης ειδών διατροφής που αύξησε σημαντικά τις τιμές στο κρέας και το βούτυρο. είναι η αλυσίδα σούπερ μάρκετ Aldi Nord. Μέσα σε λίγες μόλις ημέρες, οι τιμές έχουν αυξηθεί σε ποσοστό 8%, με το καλάθι των νοικοκυριών να είναι δυσβάστακτο εξαιτίας της ακρίβειας.

Να σημειωθεί ότι οι καταναλωτές που συρρέουν στα σούπερ μάρκετ και αδειάζουν τα ράφια σε βασικά αγαθά, υπό το φόβο επισιτιστικής κρίσης, προκαλούν με την καταναλωτική τους συμπεριφορά περαιτέρω αύξηση τιμών, την οποία οι μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ προσπαθούν να διαχειριστούν ούτως ώστε να καταφέρουν να ανταποκριθούν στη ζήτηση.

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις