Οι καταναλωτές φαίνεται ότι δίνουν περισσότερη σημασία στην επωνυμία των προϊόντων σε περιβάλλον HORECA

Νέα έρευνα κατέδειξε ότι τα επώνυμα προϊόντα βρίσκονται στην κορυφή της ζήτησης για τους καταναλωτές ως πιο ποιοτικά αρκεί η τιμή τους να κυμαίνεται σε λογικά πλαίσια.

Σύμφωνα με όσα επισημαίνει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο Γιώργος Μπάλτας, καθηγητής τμήματος Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας και διευθυντής Ερευνητικού Εργαστηρίου Marketing του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών «τα επώνυμα προϊόντα κυριαρχούν στην αντίληψη των καταναλωτών ως πιο ποιοτικά σε σχέση με τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας που είναι αντιληπτά ως πιο φθηνά, ενώ έχουν ένα σχετικό προβάδισμα στην αντίληψη σε σχέση ποιότητας τιμής. Ακολουθεί η προέλευση ενώ η συσκευασία έχει τη σχετικά μικρότερη σημαντικότητα».

καταναλωτές επώνυμα προϊόντα

Pixabay

Καταναλωτές-Επιλέγουν περισσότερο επώνυμα προϊόντα όταν βρίσκονται σε καφέ, εστιατόρια ή ξενοδοχεία

Εξίσου σημαντικό είναι το γεγονός ότι οι καταναλωτές δίνουν σημασία στην επωνυμία των προϊόντων σε περιβάλλον HORECA. Έρευνα καταναλωτών για τις μάρκες στην ελληνική αγορά με 1.145 συμμετέχοντες που πραγματοποιήθηκε τον περασμένο Μάιο από το Εργαστήριο Μάρκετινγκ του ΟΠΑ για λογαριασμό του Ελληνικού Συνδέσμου Βιομηχανιών Επωνύμων Προϊόντων (Brands In Greece) έδειξε ότι ένα μεγάλο ποσοστό καταναλωτών (77%) επιλέγουν επώνυμα προϊόντα όταν βρίσκονται σε καφέ, εστιατόρια ή ξενοδοχεία. Όπως αναφέρει ο Γ. Μπάλτας, «είναι η πρώτη φορά που η σημασία της μάρκας διαπιστώνεται στο εγχώριο περιβάλλον HORECA μέσω ποσοτικής έρευνας. Όπως αποδεικνύεται, η μάρκα έχει μεγάλη σημασία για τα προϊόντα που πωλούνται στο δίκτυο HORECA και συγκεκριμένες μάρκες ζητούνται σε αυτό το δίκτυο από καταναλωτές για μπύρες, αναψυκτικά, οινοπνευματώδη, ποτά και κρασί».

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις