Η ελληνική συμμετοχή στην έκθεση αποδεικνύει για άλλη μια φορά την εξαιρετική θέση που κατέχουν τα ελληνικά προϊόντα στην αμερικανική αγορά

Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε η συμμετοχή της Ελλάδας στη φετινή Summer Fancy Food Show 2025, που πραγματοποιήθηκε από τις 29 Ιουνίου έως την 1 Ιουλίου στη Νέα Υόρκη.

Η μεγαλύτερη έκθεση τροφίμων και ποτών στη Βόρεια Αμερική αποτέλεσε ένα σημαντικό βήμα για τις ελληνικές εταιρείες, οι οποίες συμμετείχαν και φέτος υπό την αιγίδα της Great Exhibitions, αποκλειστικός αντιπρόσωπος της Ελλάδας και της Κύπρου για τις εκθέσεις της Specialty Food Association (SFA). Παρά τις προκλήσεις που προκαλούνται από το αβέβαιο τοπίο λόγω των ανακοινώσεων Τραμπ για δασμούς στις εισαγωγές από την ΕΕ, η ελληνική παρουσία ξεπέρασε κάθε προσδοκία, αποδεικνύοντας για άλλη μια φορά τη δυναμική της χώρας στο διεθνές εμπόριο τροφίμων.

Η ελληνική συμμετοχή, που συγκαταλέχθηκε στις πέντε μεγαλύτερες Ευρωπαϊκές συμμετοχές στην έκθεση, ήταν εντυπωσιακή από την πρώτη ημέρα, με όλα τα περίπτερα γεμάτα. Η Summer Fancy Food Show αποτέλεσε την ετήσια συνάντηση της ελίτ του παγκόσμιου αγροδιατροφικού τομέα και για τους Έλληνες εξαγωγείς, το πρώτο και πιο σημαντικό βήμα για την εδραίωση της παρουσίας τους στην αμερικανική αγορά. Παρά τις δυσκολίες, η ελληνική αγορά καταφέρνει να διατηρεί και να ενισχύει τις θέσεις της στο πιο ανταγωνιστικό διεθνές περιβάλλον.

Η Great Exhibitions ανέλαβε και φέτος την πλήρη διοργάνωση της ελληνικής συμμετοχής, διασφαλίζοντας την επιτυχία και την άρτια διοργάνωση. Από τις καινοτομίες της φετινής έκθεσης ξεχώρισε το Ελληνικό Taste Area, το οποίο παρουσίασε την ελληνική γαστρονομία μέσω live cooking sessions. Αυτή η πρωτοβουλία, που διοργανώθηκε από τη Great Exhibitions, προσέλκυσε μεγάλο αριθμό επισκεπτών και δημιούργησε έντονο ενδιαφέρον για τα ελληνικά προϊόντα, ενισχύοντας τη συνολική παρουσία της χώρας στην έκθεση. Παράλληλα, το Product Showcase σε κεντρικό σημείο του εκθεσιακού κέντρου, που φιλοξένησε για πρώτη φορά ελληνικά προϊόντα, απέσπασε εξαιρετικά θετικά σχόλια και προσέφερε μεγάλη προβολή για τις ελληνικές εταιρείες.

Η Great Exhibitions φρόντισε επίσης για την εξατομικευμένη υποστήριξη των εκθετών μέσω 1on1 coaching sessions με την Emily Ann Page, Growth strategist & Executive Coach, προσφέροντας πολύτιμες καθοδηγήσεις για τη στρατηγική των εταιρειών στην αμερικανική αγορά. Αυτή η συνδυασμένη προσέγγιση —με καινοτόμες δράσεις και προσωπική καθοδήγηση— αποδεικνύει τη στρατηγική σημασία της υποστήριξης που παρέχει η Great Exhibitions για την επιτυχία κάθε συμμετοχής.

Τα περίπτερα της Great Exhibitions επισκέφτηκαν ο κ. Νίκος Θωμόπουλος, σύμβουλος ΟΕΥ Α’ κι επικεφαλής του Γραφείου ΟΕΥ Νέας Υόρκης, καθώς και ο κ. Διονύσης Πρωτοπαπάς, σύμβουλος ΟΕΥ Α’ κι επικεφαλής του Γραφείου ΟΕΥ Τορόντο, οι οποίοι εξέφρασαν τον σεβασμό τους για την παρουσία των Ελλήνων εκθετών και την αναγνώριση της στρατηγικής σημασίας της ελληνικής συμμετοχής.

Η παρουσία των Ελλήνων εκθετών ενισχύθηκε περαιτέρω από τις παράλληλες εκδηλώσεις της SFA, που δημιούργησαν γιορτινό κλίμα και ευνοϊκές συνθήκες για την ανάπτυξη δικτύων. Διαγωνισμοί, βραβεύσεις και ενδιαφέρουσες ομιλίες προσέφεραν στους εκθέτες σημαντικές ευκαιρίες για ανταλλαγή ιδεών και εμπειριών. Όλα αυτά συνέβαλαν στη δυναμική ατμόσφαιρα της έκθεσης, ενισχύοντας τη θέση των ελληνικών προϊόντων στην αμερικανική αγορά.

Η ελληνική παρουσία καλύφθηκε ζωντανά από Πανελλαδικής εμβέλειας μέσα ενημέρωσης, αλλά και από ομογενειακά έντυπα, όπως ο Εθνικός Κήρυκας, ενισχύοντας την προβολή της ελληνικής παρουσίας στην Αμερική. Θετικά σχόλια απέσπασε η επίσκεψη υψηλόβαθμων στελεχών από τη SFA, όπως ο πρόεδρος της SFA, Bill Lynch, ο Senior αντιπρόεδρος Phil Robinson και η CEO του Jacob Javits Convention Center, Joyce Leveston, οι οποίοι ευχαρίστησαν τους Έλληνες εκθέτες για την παρουσία τους και εξέφρασαν τον σεβασμό τους, παρά τις πολιτικές και οικονομικές προκλήσεις που αντιμετωπίζουν.

Η ελληνική συμμετοχή στην έκθεση αποδεικνύει για άλλη μια φορά την εξαιρετική θέση που κατέχουν τα ελληνικά προϊόντα στην αμερικανική αγορά, καθώς και τη δυναμική τους να επεκταθούν σε νέες αγορές.

Εκθέτες της ελληνικής συμμετοχής στη Summer Fancy Food Show 2025:

Ανεξάρτητες Συμμετοχές:

  • AGROVIM
  • AMALTHIA
  • ALFA PASTRY
  • AROSIS
  • CRATEA FOODS
  • EURIMAC
  • GEORGOUDIS
  • KOLIOS
  • MEVGAL
  • MOLON LAVE
  • NOVACERT-CHARMEU
  • PAVLIDES SA
  • THE GRECIALS
  • VENUS GROWERS
  • NEXTCOMM-KIWILICIOUS

Περιφέρεια Θεσσαλίας:

  • EXARHOS
  • ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΚΟΝΣΕΡΒΟΠΟΙΪΑΣ – ELBAK
  • INTERKOMM
  • SIOURAS

Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας:

  • ARVANITIS
  • BELAS FOODS
  • BIOAGROS
  • DEAS
  • EARTH’S FINEST
  • ELEONES CHALKIDIKIS
  • HILANDAR WINES
  • OLEA COMPANY-GOURGOURIS
  • PARPARAS
  • REGINA-KOURANTIDIS
  • UNISMACK
  • ZANAE

Ενδιαφέρον δείχνουν ήδη οι Έλληνες εκθέτες για τη Winter Fancy Food Show στο Σαν Ντιέγκο, η οποία θα πραγματοποιηθεί τον Ιανουάριο του 2026. Πολλοί από αυτούς θεωρούν την έκθεση στο Σαν Ντιέγκο πιο ελκυστική σε σχέση με το Λας Βέγκας, λόγω των καλύτερων συνθηκών και της στρατηγικής σημασίας της περιοχής για τη διάδοση των ελληνικών προϊόντων στην αμερικανική αγορά.

Η συμμετοχή των νέων εκθετών αποτέλεσε έναν καταλύτη για την εδραίωση της παρουσίας τους στην αμερικανική αγορά και την ανάπτυξη διαρκών συνεργασιών για το μέλλον.

Η αμερικανική αγορά παραμένει από τις καλύτερες παγκοσμίως για τα ελληνικά προϊόντα, με συνεχώς αυξανόμενη παρουσία τους στα αμερικανικά ράφια. Εταιρείες που συμμετέχουν για χρόνια στην έκθεση έχουν καταφέρει να «χτίσουν» μια πολύ πετυχημένη πορεία, αποτελώντας παράδειγμα για τις νεότερες εταιρείες που προσπαθούν να διεισδύσουν στην απαιτητική αυτή αγορά.

Η Summer Fancy Food Show 2025 αποτέλεσε ένα ακόμη κρίσιμο βήμα για την επιτυχία των ελληνικών εξαγωγών στην αμερικανική αγορά. Η συμμετοχή στην έκθεση δεν περιορίζεται σε εμπορικές συμφωνίες, αλλά λειτουργεί ως ένα «σοφιστήριο» για την κατανόηση των ιδιαιτεροτήτων της αμερικανικής αγοράς, προσφέροντας στους Έλληνες εκθέτες νέες ιδέες και στρατηγικές για τη συνεχιζόμενη επιτυχία τους.

Συνολικά, η φετινή έκθεση επιβεβαίωσε την κορυφαία θέση των ελληνικών προϊόντων στην αμερικανική αγορά και ανοίγει νέες προοπτικές για τις εταιρείες που συνεχίζουν να επενδύουν στην εξωστρέφεια και την ανάπτυξή τους.

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις