Ανάρπαστα γίνονται το παρθένο ελαιόλαδο, το μέλι, τα εξαιρετικά τυριά και κρασιά

Του Δημήτρη Χριστούλια

Ο Τουρισμός αναμένεται να δώσει σημαντική ώθηση στην ελληνική οικονομία, σε μια περίοδο που την έχει πολύ μεγάλη ανάγκη. Ο πρωτογενής τομέας και γενικότερα η παραγωγή τροφίμων είναι ένας από τους πιο δυναμικούς κλάδους της εγχώριας αγοράς, ο οποίος πριμοδοτείται σημαντικά από την έλευση των ξένων επισκεπτών στην χώρα μας.

Πλέον ο… γαστρονομικός τουρισμός κυριαρχεί σε παγκόσμιο επίπεδο και όσοι επισκέπτονται την χώρα μας μαγεύονται από την υψηλή ποιότητα των ελληνικών προϊόντων. Το ελληνικό  ελαιόλαδο, τα εξαιρετικά τυριά, τα μοναδικά κρασιά, μυρωδικά της ελληνικής γης, γλυκά του κουταλιού, μέλι, ούζο και πολλά ακόμη προϊόντα γεμίζουν τις βαλίτσες… των τουριστών. Προϊόντα που πολλοί από τους τουρίστες αναζητούν και στις χώρες τους ενισχύοντας σημαντικά τις εξαγωγές.

Δεν είναι τυχαίο ότι ακόμη και κατά την διάρκεια της πανδημίας τα ελληνικά τρόφιμα κερδίζουν  όλο και περισσότερους καταναλωτές σε κάθε γωνιά του πλανήτη. Ελληνικά προϊόντα που προτιμούνται από καταναλωτές σε όλον τον κόσμο για την υψηλή τους διατροφική αξία. Αγοράζονται συνήθως από όσους έχουν υψηλή αγοραστική δύναμη και ενδιαφέρονται περισσότερο για την ποιότητα των προϊόντων και λιγότερο για την τιμή τους. Ο Τουρισμός παίζει καθοριστικό ρόλο για την προώθηση ελληνικών προϊόντων υψηλής διατροφικής αξίας.

Οι ξένοι επισκέπτες γνωρίζουν κατά τη διάρκεια των διακοπών τους στην χώρα μας, για παράδειγμα το ελληνικό τυρί, το εξαιρετικά παρθένο ελαιόλαδο αλλά και δεκάδες τρόπους που μπορούν να τα απολαύσουν. Ας βοηθήσουν όλοι όσοι εμπλέκονται με την παραγωγή, εμπορία και πώλησης τροφίμων να δοκιμάσουν φέτος όλοι οι τουρίστες τα ελληνικά προϊόντα. Το πρωινό, το μεσημεριανό και το βραδινό κάθε επισκέπτη να είναι γεμάτο από τα ελληνικά καλούδια.

Με αυτόν τον τρόπο θα ενισχυθούν εκατοντάδες ελληνικά προϊόντα και θα διαφημίσουμε με τον καλύτερο τρόπο τα διαμάντια της ελληνικής γης σε όλον τον κόσμο, δίνοντας ακόμη μεγαλύτερη ώθηση στις ελληνικές εξαγωγές. Στόχος μας θα πρέπει να είναι η προώθηση των ελληνικών προϊόντων υψηλής διατροφικής αξίας. Και οι περισσότεροι Έλληνες ξενοδόχοι το γνωρίζουν πολύ καλά προωθώντας τα καλούδια της ελληνικής γης.