Τι δείχνει μελέτη του Γραφείου Οικονομικών & Εμπορικών Υποθέσεων στο Τορόντο.

Η ολοένα αναπτυσσόμενη καναδική vegan αγορά ειδών διατροφής φαίνεται να αποτελεί σημαντική διέξοδο για τους Έλληνες παραγωγούς. Μεγάλο μέρος της ελληνικής παραγωγής ειδών διατροφής μπορεί να διοχετευθεί στην καναδική αγορά η οποία ακμάζει, ακολουθώντας την τάση όλο και περισσότερων ανθρώπων να στρέφονται στα φυτικά, προϊόντα.

Σύμφωνα με τον σύμβουλο ΟΕΥ Α’, Διονύση Πρωτοπαπά, για την προώθηση vegan προϊόντων που έχουν αντιπρόσωπο/εισαγωγέα στον Καναδά, μπορεί να ενδείκνυται η χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης για την προώθησή τους στους καταναλωτές, εφόσον βεβαίως αυτό δικαιολογείται από τον όγκο πωλήσεων.

Μελέτη του Γραφείου Οικονομικών & Εμπορικών Υποθέσεων στο Τορόντο κατέδειξε ότι το 2022, οι λιανικές πωλήσεις υποκατάστατων κρέατος φυτικής προέλευσης στον Καναδά εκτιμάται ότι θα ανέλθουν σε €199,9 εκατ. ($227 εκατ.), από €140 εκατ. ($159 εκατ.) το 2018, καταγράφοντας αύξηση περίπου 40% την ίδια στιγμή που περίπου το 70% των νεαρών Καναδών πιστεύει ότι το vegan κρέας είναι η νέα πραγματικότητα και το 58% δηλώνει ότι το έχει ήδη δοκιμάσει.

Επίσης, το 22% του συνόλου των Καναδών που τρώει κρέας θα ήθελε να μειώσει τη συνολική πρόσληψη κρέατος ενώ για τα άτομα ηλικίας 18-35 ετών, το ποσοστό αυξάνεται στο 39%. Από τα παραπάνω αποδεικνύεται ότι η στροφή των καταναλωτών προς τα vegan διατροφικά προϊόντα είναι έντονη και η ζήτηση για plant-based είδη διατροφής συνεχώς αυξανόμενα.

Όπως όλα δείχνουν, τα υψηλής ποιότητας ελληνικά vegan προϊόντα, μπορούν να βρουν πρόσφορο έδαφος στην καναδική αγορά και μια θέση στις καναδικές υπεραγορές οι οποίες χαρακτηρίζονται από την αυξημένη ζήτηση για τα φυτικά προϊόντα. Οι συνθήκες είναι πιο έτοιμες από ποτέ και ευνοούν το “άνοιγμα” των ελληνικών εταιρειών που παράγουν vegan αγαθά στο εξωτερικό.

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις