Τι σχεδιάζουν μεγάλες εταιρείες που δραστηριοποιούνται στους δύο κλάδους

Της Ρομίνας Νικηφόρου

«Αναθερμαίνονται» οι επενδυτικές κινήσεις των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στην αγορά της μπύρας και του κρασιού, έπειτα από την ανάκαμψη της κατανάλωσης στη μετά covid εποχή και με τη σημαντική συμβολή του τουρισμού.

Για το ιστορικό brand Boutari, το διάδοχο σχήμα Sterner Stenhus Greece που ανέλαβε την εταιρεία το 2022,  ανακοίνωσε πριν από λίγες μέρες το πλάνο της επόμενης μέρας. Στην πρώτη φάση του, περιλαμβάνει επενδύσεις ύψους 4-5 εκατ. ευρώ έως και τις αρχές του 2025. Στο πλαίσιο αυτό, σχεδιάζεται η ανανέωση των παραγωγικών εγκαταστάσεων και ο εκσυγχρονισμός των συστημάτων. Παράλληλα δίνεται έμφαση στα κρασιά υψηλής ποιότητας με την εταιρεία να στοχεύει να έχει πλέον σημαντική παρουσία σε κάθε κατηγορία κρασιού.

Από την πλευρά της,  η εταιρεία διανομής ποτών Άμβυξ προχωρά στην ενίσχυση του τμήματος Oenotheque με στόχο την επόμενη πενταετία να συγκαταλέγεται στις κορυφαίες εταιρείες εισαγωγής, προώθησης και εμπορίας κρασιού στην Ελλάδα. Στη στρατηγική της εταιρείας όπως επεσήμανε η διοίκηση σε πρόσφατη ενημερωτική εκδήλωση, είναι μέσα από τις συνεργασίες της να διαθέτει ένα πλήρες χαρτοφυλάκιο με κρασιά, τα οποία θα έχουν διαφορετικά χαρακτηριστικά και γεωγραφική διασπορά σε όλη την επικράτεια της χώρας.

Επενδύσεις ύψους 20 εκατ. ευρώ την περίοδο 2023-2024 δρομολογεί από την πλευρά της η Ολυμπιακή Ζυθοποιία, με την παραγωγή του brand Carlsberg (μπύρα σε κουτί και βαρέλι) να γίνεται πλέον, από τα τέλη Ιανουαρίου,  στο εργοστάσιο της εταιρείας στη Σίνδο. Στο επίκεντρο των επενδύσεων αυτών βρίσκεται η παραγωγική μονάδα της εταιρείας,  με δεδομένο ότι η παραγωγή για το brand Carlsberg θα εξυπηρετεί εκτός από την Ελλάδα και αγορές σε χώρες της Μέσης Ανατολής, της Αφρικής και της Νότιας Αμερικής.

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις