Σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποιήθηκε πρόσφατα για λογαριασμό της PayPal, όλο και περισσότεροι πολίτες χρησιμοποιούν τα οnline καταστήματα με είδη παντοπωλείου για τα καθημερινά τους ψώνια.

Η PayPal πραγματοποίησε έρευνα σε 12 ευρωπαϊκές χώρες, συμπεριλαμβανομένης της Ελλάδας, με σκοπό να κατανοήσει πόσο έχουν διαφοροποιηθεί οι συνήθειες στη διαδικασία αγοράς τροφίμων και έτοιμου φαγητού. Τα αποτελέσματα της έρευνας, η οποία διεξήχθη στα μέσα Σεπτεμβρίου 2021 από τη Maru/Matchbox για λογαριασμό της PayPal, έδειξαν ότι το 89% των Ελλήνων ισχυρίζεται ότι έχει κάνει αγορές τροφίμων και προϊόντων παντοπωλείου online ενώ το 40% των Ελλήνων e-shoppers κάνουν χρήση PayPal για τις εν λόγω συναλλαγές. Ωστόσο, όσον αφορά την κατηγορία των φρέσκων προϊόντων οι αγοραστές συνεχίζουν να επισκέπτονται τα φυσικά καταστήματα.

Όλο και περισσότεροι καταναλωτές επιλέγουν τα ηλεκτρονικά super market για τις αγορές τους καθώς πρόκειται για μια συνήθεια που τους γλυτώνει αρκετό χρόνο, ψάξιμο αλλά και αναμονή στις ουρές των ταμείων και έξω από τα καταστήματα λόγω των μέτρων για την αντιμετώπιση της πανδημίας. Για το λόγο αυτό, όλο και περισσότερα είναι τα super market, τόσο μικρά καταστήματα όσο και μεγάλες αλυσίδες, που δημιουργούν τα δικά τους e – shops και φροντίζουν να παραδίδουν τις παραγγελίες των καταναλωτών εντός ολίγων ωρών στην πόρτα τους.

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις