Στο 9μηνο ο τζίρος των online αγορών στα σούπερ μάρκετ ανήλθε στα 192 εκατ. ευρώ

Η Δευτέρα παραμένει η δημοφιλέστερη μέρα για τις ηλεκτρονικές αγορές των καταναλώτων στο λιανεμπόριο τροφίμων ενώ το 33% των παραγγελιών τους πραγματοποιείται από τις 9 το βράδυ μέχρι τις 9 το πρωί, όταν δηλαδή είναι κλειστά τα φυσικά καταστήματα.

Τα παραπάνω στοιχεία σχετικά με τα χαρακτηριστικά των online αγορών παρέθεσε ο ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της Convert Group, Παναγιώτης Γκεζερλής στο πρόσφατο συνέδριο του ΙΕΛΚΑ.

Συνολικά στο 9μηνο του 2022 ο τζίρος των online αγορών στα σούπερ μάρκετ ανήλθε στα 192 εκατ. ευρώ, ενώ στο τρίτο τρίμηνο του έτους (Ιούλιος-Σεπτέμβριος), καταγράφηκε τεμαχιακή αύξηση της τάξης του 8%. Άλλωστε όπως εξήγησε ο κ. Γκεζερλής, σε περιόδους κρίσης. πάντοτε παρατηρείται ότι το ηλεκτρονικό εμπόριο «ανεβαίνει» καθώς οι καταναλωτές μπορούν μέσω των online αγορών, να κάνουν ευκολότερα τη σύγκριση των τιμών.

Οι κατηγορίες που συγκεντρώνουν το μεγαλύτερο ενδιαφέρον των καταναλωτών στις online αγορές  είναι τα τρόφιμα, τα καθαριστικά, τα προϊόντα ομορφιάς καθώς και το νερό.

Η μέση αξία ενός ηλεκτρονικού καλαθιού φτάνει τα 77 ευρώ, την ίδια στιγμή που αντίστοιχα στο φυσικό κατάστημα κυμαίνεται περί τα 40 ευρώ. Αυτή η διαφορά, εκτιμάται πως οφείλεται στο γεγονός, ότι στις ηλεκτρονικές αγορές γίνονται πιο οργανωμένες παραγγελίες, με τους καταναλωτές να επιλέγουν πιο ογκώδεις συσκευασίες καθώς ο καταναλωτής δεν χρειάζεται να κουβαλήσει. Τέλος, το μερίδιο των φρέσκων προϊόντων ανέρχεται στο 34% επί του συνολικού τζίρου.

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις